فراخوان دریافت غرفه رایگان بازی‌سازان ایرانی در رویداد Casual Connect چین

پس از پیگیری‌های چند ماه اخیر و تعاملات و مذاکرات صورت گرفته توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با رویداد Casual Connect چین، امتیازات ویژه‌ای برای بازی‌سازان ایرانی جهت حضور در این رویداد آموزشی-تجاری دریافت شد.
براساس توافقات انجام شده با این رویداد، تعداد ۱۰ غرفه به بازی‌سازان مستعد ایرانی به صورت رایگان اعطا می‌شود. همچنین اعضای تیم یا شرکتی که در این فراخوان مورد قبول واقع شوند، به تمامی کنفرانس‌ها، فضای تجاری و برنامه تنظیم جلسات رویداد نیز به رایگان دسترسی خواهند داشت.
رویداد Casual Connect یکی از رویدادهای آموزشی-تجاری معتبر و باسابقه در زمینه بازی‌های ویدیویی است که هر ساله در نقاط مختلف دنیا برگزار می‌شود. بخش آسیایی این رویداد در سال جاری از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ آبان ماه در شهر شنزن چین برگزار خواهد شد.
شرکت‌ها و تیم‌های علاقه‌مند جهت بهره‌مندی از این فرصت می‌توانند درخواست حضور خود به همراه معرفی بازی مدنظر و برنامه تجاری حضورشان را تا تاریخ 98/5/2 به پست الکترونیکی contact@ircg.ir ارسال نمایند. شرکت‌ها و تیم‌ها مورد پذیرش جهت اعزام به این رویداد، از بین درخواست‌های ارسال شده که از اعضای همگرا هستند توسط شورای ارزیابی، انتخاب خواهند شد. لازم به ذکر است، شرکت‌ها و تیم‌هایی که در ساختار همگرا عضویت ندارند، درخواست آنها بصورت مجزا مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت احراز شرایط و ثبت‌نام اولیه در ساختار همگرا می‌توانند از این امکان بهره‌مند شوند.
لازم به ذکر است شرکت‌ها و تیم‌های ایرانی می‌توانند پروژه‌های خود را در بخش Indie Prize این رویداد تا تاریخ 98/6/19 از طریق این صفحه ارسال نمایند.