تولید بازی رایانه ای «اخراجی های 3» پس از نمایش در سینما ها

کارگردان فیلم «اخراجی ها» با یادآوری طرح ساخت  تولید بازی رایانه ای بر اساس فیلم خود، گفت:پس از تولید و نمایش این فیلم در سینما ها  در صورت  داشتن یک طرح قوی بازی رایانه ای این فیلم تولید خواهد شد.

"ده نمکی در گفت و گو با کمیته اطلاع رسانی  نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران گفت:تمایل زیادی به ساخت بازی رایانه ای از روی فیلم اخراجی ها دارم اما تا کنون طرح های ارایه شده از سوی تولید کنندگان در حد انتظار و قابل قبول نبوده  و پیشنهاد  تولید بازی فیلم اخراجی ها  به دلیل منسجم نبودن طرح های پیشنهادی، تاکنون فراهم نشده است.

این کارگردان سینما توضیح داد: اگر طرح خوبی ارایه شود که به اصل فیلم خدشه نزند و روایتی تقریبا دقیق و جذاب از فیلم باشد، ساخت بازی رایانه ای بر اساس اخراجی ها را می پذیرم.

کارگردان مجموعه تلویزیونی "دارا و ندار" ادامه داد: با توجه به اینکه فیلم اخراجی های یک  و دو در بین مردم از استقبال و محبوبیت بالایی برخوردار است، فکر می کنم بازی رایانه ای این فیلم نیز با اقبال خوبی رو به رو شود.

ده نمکی  که ساخت قسمت سوم "اخراجی ها " را دستمایه کار دارد، افزود:  پس از پایان تولید و اکران این فیلم، بیشتر و جدی تر می توان در زمینه  تولید بازی داستان اخراجی ها برنامه ریزی کرد. چرا که تصور می شود  با اکران نسخه جدید این فیلم ، تمایل تولیدکنندگان برای ساخت بازی رایانه ای از روی آن بیشتر خواهد شد.

کارگردان – تهیه کننده فیلم اخراجی های 3 ، تصریح کرد: امروزه رقابت در عرصه بازی های رایانه ای بسیار دشوار است زیرا این عرصه هر روز مدرن تر می شود و به همین نسبت انتظار مخاطب برای عرضه محصولات با کیفیت افرایش می یابد.

ده نمکی یادآورشد که  بازی های رایانه ای در ایران هنر - صنعتی نوپاست و پیشرفت این عرصه نیازمند  سرمایه گذاری کلان و توجه جدی و حرفه ای است.

این کارگردان با اشاره به حمایت مادی و معنوی بنیاد ملی بازی های رایانه ای از تولید "گیم" در کشور و ضرورت همراهی سایر نهادهای فرهنگی با این بنیاد، افزود: صنعت بازی های رایانه ای ارتباط مستقیمی با صنعت انیمیشن سازی دارد و عرصه انیمیشن از لحاظ مادی در برگیرنده مخارج کلان است.