دوره‌ی خبرنگاری و نقد بازی‌های ویدئویی

انستیتو ملی بازی‌سازی برای اولین بار، دوره خبرنگاری و نقد بازی‌های ویدیویی برگزار می‌کند. با تاسیس دپارتمان خبرنگاری در این موسسه آموزشی، حالا علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی و فعالیت در رسانه‌های تخصصی سرگرمی می‌توانند در این دوره شرکت کنند و پس از اتمام آن، برای ورود به بازار کار و آغاز فعالیت آماده شوند.

دپارتمان جدید انستیتو ملی بازی‌سازی با همت کامیار محبوبیان، مدیر انستیتو ملی بازی‌سازی و جمعی از فعالان رسانه‌ای در حوزه بازی‌های ویدیویی تاسیس شده است. هدف این دپارتمان، اول، انتقال تجربه و آموزش اصول پایه خبرنگاری، اصول و اخلاق آن و دوم، تدریس نقد و فعالیت در رسانه‌های مکتوب یا آنلاین در رشته مورد نظر است.

در پایان دوره، با اصول و الفبای خبرنگاری آشنا می‌شوید تا جایی که بتوانید آن را در خدمت بگیرید و از بازی‌های ویدیویی بنویسید.

علاقه‌مندان می‌توانند به صورت تخصصی با مفاهیم نقد در بازی‌های ویدیویی و نگارش یادداشت، خبر، پیش‌نمایش و سایر شاخه‌ها آشنا شوند. در این دوره سعی می‌شود تا هم تا حدودی از مفاهیم مهم در رسانه‌های آنلاین مانند سئو و تیتر و سایر موارد گفت و هم سری به رسانه‌های مکتوب زد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند پس از اتمام دوره و داشتن عملکرد مناسب در کلاس‌ها با تاییدیه انستیتو ملی بازی‌سازی، برای استخدام در رسانه‌های سرگرمی و بازی‌های ویدیویی در ایران اقدام کنند .

مربیان این دوره، آرش حکیمی، نادر امرایی، آرش عیاری، سپهر ترابی و امیر گلخانی خواهند بود. فراموش نکنیم که این کلاس‌ها جنبه انتقال تجربه را دارند تا یک کلاس آکادمیک روزنامه‌نویسی و خبرنگاری. مربیان این دوره، سال‌ها از بازی نوشتند و اجرا کردند و مدیران و دبیران رسانه‌های حوزه بازی بوده‌اند. این کلاس‌ها فضایی است تا مشتاقان به فعالیت در این حوزه بتوانند هم با اصول آشنا شوند و هم از تجربیات فعالان رسانه‌ای بازی‌های ویدیویی استفاده کنند.

جلسه معارفه دپارتمان و دوره خبرنگاری، سه‌شنبه ۹ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مجتمع باغ زیبا واقع در خیابان شریعتی تهران برگزار می‌شود. شرکت در این رویداد رایگان است. در پایان جلسه معارفه، علاقه‌مندانی که قصد شرکت در این دوره را دارند می‌توانند به صورت رایگان در جلسه مصاحبه شرکت کرده و در صورت تمایل برای شرکت در کلاس‌ها، ثبت‌نام کنند. 

برای حضور در این جلسه معارفه می‌توانید از طریق لینک ثبت‌نام در سایت ایوند،‌ ثبت‌نام کنید. اگر مشتاق به یادگیری در این حوزه هستید و در نهایت، نوشتن در آن؛ ما منتظر شما هستیم.

لینک ثبت‌نام برای عموم علاقه‌مندان:

http://Evnd.co/Smhuq