کامرانی: بازی‌های رایانه‌ای با رده‌بندی سنی، آسیب‌شناسی می‌شوند
 این استاد دانشگاه، نظام ملی رده‌بندی سنی بازیهای رایانه‌ای را برنامه‌ای مدون برای ساماندهی حوزه بازی در کشور بزرگسالان و به نوعی آحاد جامعه را این هنر - صنعت نوظهوردر برمی‌گیرد.
کامرانی با اشاره به فراگیر بودن صنعت بازیهای رایانه‌ای، یادآور شد: ضروری است که دسته‌بندی مشخصی از لحاظ سنی صورت گیرد تا هر مخاطبی بتواند بنا به خواست و نیاز خود از این پدیده بهره‌ برد، چرا که هر بازی متناسب با شرایط روحی خاص طراحی شده است.
این روانشناس با بیان اینکه تدوین نظام رده‌بندی بازی‌های رایانه‌ای باعث خواهد شد تا نظامی هدفمند را از لحاظ سنی بر بازی‌های رایانه‌ای حاکم کنیم، گفت: با اجرای این طرح بحث آسیب‌شناسی این بازی‌ها نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت و خانواده‌ها با احساس امنیت بیشتری با این مقوله روبه‌رو خواهند شد.
کامرانی در ادامه بر لزوم حمایت و همیاری دیگر ارگان‌ها برای اجرای طرح نظام رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای، تأکید کرد و افزود: صداوسیما می‌تواند در این میان نقش مهمی را ایفا کند.
این استاد دانشگاه، تعامل محیط‌های علمی - آموزشی و تخصصی برای تدوین نظام ملی رده‌بندی بازی‌های رایانه‌ای، نقطه قوت این طرح کلان عنوان کرد و گفت: دانشگاهیان همواره برای تدوین برنامه‌های علمی و کاربردی آماده‌ همکاری هستند.
نظام ملی رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای پس از یکسال کار کارشناسی و تعامل با استادان دانشگاه، حوزه، روانشناسان و جامعه‌شناسان توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای معاونت امور سینمایی وزارت ارشاد آماده رونمایی شده است