تعامل با توزیع کنندگان بازی های رایانه ای

توزیع کنندگان بازی های رایانه ای از این پس با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای تعامل بیشتری با تولید کنندگان و سیاست گذاران عرصه بازی های رایانه ای خواهند داشت.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، محمد بیطرف قائم مقام این بنیاد در جلسه توزیع کنندگان محصولات بازی های رایانه ای با اعلام این خبر گفت : با توجه به افزایش انتشار بازی های رایانه ای امروز نیازمند تجربه های جدیدی در حوزه بازار بازی های رایانه ای هستیم.

وی با اشاره به مشکلات موجود در بازار عرضه و تقاضای این محصولات گفت : یکی از مشکلات موجود نبود رغبت توزیع کنندگان به بازی های داخلی است که خوشبختانه طی یکسال گذشته این مشکل تا حد بسیار زیادی کاهش یافته و با حمایت های بنیاد ملی بازی های رایانه ای در این بخش انجام داده ، شاهد افزایش تقاضای عرضه هستیم.

قائم مقام بنیاد ملی بازی های رایانه ای همچنین با اشاره به حمایت های این بنیاد از توزیع کنندگان ومحصولات داخلی اظهار داشت : یکی از مشکلات عرضه بازی های ایرانی کمبود تبلیغات است که به دلیل نبود توان مالی ، بخش خصوصی وارد این عرصه نمی شود.

اما با حمایت مالی و معنوی بنیاد این بخش وارد مسیر تازه ای شده و بنیاد از محصولات داخلی در زمینه تبلیغات حمایت خواهد کرد.

بیطرف با اشاره روند روبه رشد رده بندی سنی بازی های رایانه ای و تامین نیاز بازار خاطرنشان کرد : تا کنون رده بندی سنی  بیش از  1700  عنوان بازی رایانه ای مشخص شده است.

در پایان این جلسه که 29 تیرماه در محل بنیاد ملی بازی های رایانه ای برگزار شد،چند تن از توزیع کنندگان این عرصه ضمن اعلام مشکلات پیش روی  توزیع بازی های رایانه ای خواستار تکرار این جلسات برای نزدیکی و تعامل میان  تولید کنندگان و توزیع کنندگان  برای تقویت بازار شدند.