مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه DGRC2018 تا 4 آبان‌ماه تمدید شد

با توجه به پایان یافتن مهلت اولیه ارسال مقالات به دبیرخانه «دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین‌المللی تحقیقات بازی‌های دیجیتال»، زمان ارسال مقالات به دلیل استقبال گسترده پژوهشگران در رشته‌های مختلف دانشگاهی تمدید می‌شود. اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و کلیه علاقه‌مندان به پژوهش در حوزه بازی‌های دیجیتال، برای ارسال مقالات خود به دبیرخانه کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال، تا 4 آبان‌ماه برای ارسال مقالات خود فرصت دارند.

چرا مقالات خود را به کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال ارسال کنیم؟

  • DGRC2018 تحت حمایت شاخه ایرانی IEEE برگزار می‌شود. مقالات پذیرفته‌شده در این دوره از کنفرانس به منظور نمایه‌سازی برای پایگاه بین‌المللی IEEE Xplore ارسال خواهند شد.
  • مقالات پذیرفته‌شده این دوره، در پایگاه‌های استنادی داخلی همچون سیویلیکا نمایه خواهند شد.
  • مقالات برتر DGRC2018، در فصلنامه‌های علمی پژوهشی تحقیقات فرهنگی ایران، مطالعات رسانه‌های نوین، تحقیقات فناوری اطلاعات و ارتباطات، راهبرد فرهنگ و فصلنامه علمی ترویجی سیاست‌نامه علم‌و‌فناوری، با داوری بدون نوبت برای انتشار از مزیت تسهیل و تسریع برخوردار خواهند شد.

لازم به ذکر است که کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال، به عنوان جامع‌ترین کنفرانس میان‌رشته‌ای کشور در زمینه بازی‌های دیجیتال، در تاریخ هشتم و نهم آذرماه سال‌جاری و توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با همکاری دانشگاه صداوسیما برگزار خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به http://www.dgrconf.com/fa مراجعه کنید.