ویدیوهای کنفرانس‌ها و کلاس‌های رویداد بین‌المللی TGC 2018 در دسترس قرار گرفت

ویدیوهای کنفرانس‌ها و کلاس‌های رویداد بین‌المللی TGC2018 در اپلیکیشن گیم آکادمی قرار گرفته و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این اپ به این ویدیوها دسترسی پیدا کنند.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای دومین دوره از نمایشگاه بین‌المللی TGC را در روزهای 14 و 15 تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار کرد. تی‌جی‌سی که به عنوان بزرگ‌ترین رویداد آموزشی و تجاری بازی‌های ویدیویی در منطقه شناخته می‌شود با حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت‌کننده همراه بود؛ شرکت‌کنندگانی که شاهد برگزاری کنفرانس‌ها، سخرانی‌ها، پنل‌ها و مسترکلاس‌های متنوع بودند.

با توجه به درخواست‌‌های بسیاری که از طرف اهالی صنعت گیم جهت دسترسی به ویدیوهای کنفرانس‌ها و کلاس‌های TGC2018 مطرح بود، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ویدیوی تمامی کلاس‌ها و کنفرانس‌ها را در اپلیکیشن گیم آکادمی قرار داده است. همچنین طبق آنچه پیشتر وعده داده شده بود، کد تخفیف جهت دسترسی رایگان به تمامی این ویدیوها از طریق ارسال پیامک و ایمیل (به آدرس ایمیل و شماره تلفنی که داوطلبان هنگام ثبت‌نام در رویداد TGC ثبت کرده‌اند) در اختیار شرکت‌کنندگان رویداد TGC2018 قرار خواهد گرفت.

علاقه‌‎مندان جهت دسترسی به این ویدیوها می‌توانند اپلیکیشن گیم آکادمی را از طریق صفحه https://www.ircg.ir/s/ad8 برای سیستم‌ عامل اندروید دریافت و نصب کنند.