فینالیست‌های کوییز آو کینگز امروز مشخص می‌شوند

در دهمین روز برگزاری لیگ بازی‌های رایانه‌ای فینالیست‌های رشته کوییز آو کینگز مشخص خواهند شد.

امروز پنجشنبه ۱۵ شهریور مسابقات FIFA18 کنسول PS4، مسابقات PES2018 در بخش PC و مسابقات رشته کوییز آو کینگز پی گرفته شد. در میان این رشته‌ها کوییز آو کینگز تا پایان امروز فینالیست‌های خود را می‌شناسد. در چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای بیش از ۵ هزارنفر در بازی ایرانی کوییز آو کینگز ثبت‌نام کردند؛ آماری که این رشته را به پرطرفدارترین بازی امسال در میان بازی‌های ایرانی و خارجی تبدیل کرده است. همچنین بیش از ۲ هزار نفر از بانوان تشکیل دهنده حدود ۴۰ درصد شرکت‌کنندگان رشته کوییز بوده‌اند.

مسابقات کوییز آو کینگز در روزهای گذشته هر روز در سه‌ سانس و در هر سانس با حضور ۱۲۰ شرکت‌کننده برگزار شده است. در میان شرکت‌کنندگان هر سانس منتخبین با یکدیگر مسابقه داده و تعدادی از افراد برگزیده به دور نهایی راه یافتند. افراد صعود کرده امروز از ساعت ۳ بعد از ظهر با یکدیگر مسابقه داده و ۳۲ نفر انتخاب خواهند شد. نهایتا ۳۲ نفر برگزیده دو به دو به مصاف یکدیگر می‌روند تا ۲ شرکت‌کننده مسابقه فینال و همچنین رتبه سوم در مسابقات این رشته مشخص شود.

فردا جمعه ۱۶ شهریور هم‌زمان با برگزاری مراسم اختتامیه، فینال رشته‌های فوتبالی و کوییز برگزار خواهد شد. در رشته کوییز دو فینالیست که امروز مشخص می‌شوند با یکدیگر مسابقه می‌دهند. در صورت تساوی این مسابقه؛ جوایز نفر اول و دوم (به ترتیب ۲۵ و ۱۰ میلیون تومان) با هم جمع‌شده و تقسیم بر دو می‌شود. به این ترتیب نفرات اول و دوم هر کدام ‍۱۷.۵ میلیون تومان جایزه خواهند گرفت. در صورتی که مسابقه برنده داشته باشد با طی روال عادی جایزه ۲۵ میلیون تومانی به نفر اول و جایزه ‍۱۰ میلیون تومانی به نفر دوم می‌رسد. جایزه نفر سوم مسابقات کوییز آو کینگز چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای نیز ۵ میلیون تومان وجه نقد است.