اعلام قرعه کشی و زمان‌بندی چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای و آموزش پیدا کردن قرعه در براکت‌ها

زمان بندی رشته های FIFA XBOX 360 , PES PS4 که در روز ششم شهریور اغاز می گردد، به شرح ذیل اعلام می‌شود.

لازم به ذکر است قرعه کشی سایر رشته‌ها به تدریج از طریق همین خبر به روز رسانی می‌شود.

برای مشاهده قرعه کشی (اینجا) کلیک کنید

برای پیدا کردن ساعت بازی‌تان کافی است به صورت زیر عمل کنید.

در صفحه اصلی سایت بر روی اسلایدر زرد رنگ کلیک کنید.


با منتقل شدن به صفحه جدید به عنوان مثال برای دیدن ساعت بازی‌تان در رشته PES-PS4 بر روی یکی از دو کادر قرمز رنگ که در عکس مشخص شده کلیک می‌کنید.


در این صفحه برای مشاهده جدول زمان‌بندی و براکت‌بندی کلی مسابقات کلیک می‌کنید.


درصفحه بعدی کافی است نام و نام خانوادگی یا کد ملی‌تان را نوشته تا اطلاعات شامل شماره براکت‌تان در جدول کلی مسابقات، ساعت بازی و تاریخ بازی به شما نمایش داده شود.


در همین صفحه برای مثال با نوشتن اسم آقای مجتبی قشقایی ساعت بازی و تاریخ آن قابل مشاهده است. برای ایشان ساعت بازی ۱۳ ظهر روز ۸ شهریور در براکت شماره ۳ و شماره بازی ۷۳۳ مشخص است.


با کلیک بر روی براکت شماره ۳ یا قسمت ۳ براکت در پایین صفحه شماره بازی ۱۳۹۶ را جستجو می‌کنیم که حریفی برای آقای قشقایی در راند اول با شماره بازی ۷۴۳ وجود نداشته که این به معنی قرعه استراحت به نام ایشان در این مرحله و راهیابی به دور بعد است.


با کلیک بر روی شماره هر براکت جدول زیر ظاهر می‌شود که مجدد زمان ساعت و نتیجه بازی در آن ثبت شده است.


همچنین با توجه به تعدد بازیکنان در بعضی رشته‌ها جدول مسابقات به چند بخش تقسیم شده است. در رشته PES-PS4 جدول بازی‌ها در چهار بخش قسمت ۱ براکت ، قسمت ۲ براکت ، قسمت ۳ براکت و قسمت ۴ براکت آمده است. برای دیدن کل جدول نیز با کلیک بر روی دانلود براکت کل همه مسابقات قابل مشاهده است و می‌توانید جدول کلی مسابقات را هم در یک نگاه به صورت فایل .pdf داشته باشید.