بازی Counter-Strike Global Offensive به چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران اضافه شد

چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران از تاریخ 6 شهریور ماه آغاز می شود و تا تاریخ 16 شهریور ماه در برج میلاد تهران ادامه پیدا می‌کند. به دلیل استقبال از این رویداد مهلت ثبت نام که قبلا تا 25 مرداد ماه اعلام شده بود تا 2 شهریور ماه تمدید شد. همچنین به دلیل درخواست بالای کاربران بازی Counter-Strike Global Offensive نیز به چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران اضافه شده است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بازی Counter-Strike Global Offensive به دلیل درخواست بالای کاربران به لیگ بازی‌های رایانه‌ای اضافه شده است. لازم به ذکر است که شرط برگزاری مسابقات کانتر استرایک، ثبت‌نام حداقل 30 تیم در این رشته خواهد بود. همچنین مسابقات کانتر استرایک با حمایت شرکت MSI برگزار خواهد شد.

تیم‌ برگزار کننده چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران از تمام علاقه‌مندان و تیم‌ها دعوت می‌کند که در رشته کانتر استرایک ثبت‌نام کنند.

برای حضور و شرکت در رقابت‌های چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران می‌توانید به صفحه https://evand.com/events/igl2018 مراجعه کنید. برای چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران تعداد متعددی جوایز نقدی و غیرنقدی جمعا به ارزش ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال در نظر گرفته شده است.