بازی سیاره میترا به بازار آمد

بازی رایانه ای « سیاره میترا» به همت بنیاد ملی بازی های رایانه ای و شرکت رسانا افزار شریف وارد بازار شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای،این بازی دومین بازی ایرانی است که با همکاری مشترک بنیاد ملی بازی های رایانه ای و بخش خصوصی تولید شده است.

 بازی رایانه سیاره میترا که توسط گروه«رسانا افزار شریف» تولید شده است تا کنون در چند فستیوال بزرگ بین المللی بازی سازی، از جمله آلمان، فرانسه ،امارات حضور یافته و استقبال خوبی از آن شده است .

سیاره میترا از گرافیک جذاب و بسیار زیبایی برخوردار است و برای گروه سنی مثبت 3 سال به بالا طراحی شده و ناشنوایان نیز می توانند با امکاناتی که در این بازی، تعبیه شده معماهای شنیداری را حل کنند.

 «سیاره میترا» یک بازی به سبک ماجرا جویی و معمایی است که داستان آن از دید یکی از ساکنان سیاره میترا به نام «تگ» که با خواهر خود در یک تعمیر گاه خانوادگی زندگی می کند، روایت می شود. او همراه با« وی» دوست دیگرش که از ساکنان سیاره پیشترفته دیگری است با اطلاعات و فن آوری های جدید،تلاش می کنند،در برابر مهاجمین پایداری و مقاومت کنند.

تگ در طول مسیر بازی با مشکلات و معماهای مختلفی رو به رو شده  و با شخصیت های مختلفی آشنا می شود.

در این بازی، هدف حل کردن معماهایی است که شخصیت بازی با آنها روبرو می شود.در طول بازی نکات و جزییات زیادی در محیط و صحبت های شخصیت ها وجود دارند  که با دقت به آنها بازیکن می تواند معماها را آسان و سریعتر حل کند.

این دومین سرمایه گذاری مشترک بنیاد ملی بازی های رایانه ای با بخش خصوصی است که روانه بازار شده است.

دست اندرکارن تولید این بازی عبارتند از:تهیه کننده: سید بهرام برقعی، مدیر پروژه: کیوان وکیلی،برنامه نویس: مهدی جدی، تصویر ساز احسان طاهری،کارگردان هنری سه بعدی: محمد کوچکی،نویسنده:مهدی ابو هاشم،مدل سازی و ریگ کارکترها:فرید نصرت خواه،انیمیشن:نیما رئوفی، صدا:حسن توکلی،سرپرست گویندگان:محمد رضا علیمردانی،گویندگان:وحید نفر،مهدی قاسمی،سعید شریف،موسیقی:نوید سلطانی و نادر فلاحیان.

علاقه مندان برای تهیه این بازی می توانند به فروشگاه های عرضه بازی های رایانه ای مراجعه و این بازی را به قیمت 4 هزار تومان تهیه کنند.