اپلیکیشن ویژه نمایشگاه و همایش TGC منتشر شد

اپلیکیشن ویژه نخستین نمایشگاه و همایش تجاری صنعت بازی‌های رایانه‌ای ایران Tehran Game Convention برای دو پلتفرم iOS و اندروید منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، نرم‌افزار اطلاع‌رسانی نمایشگاه TGC با نام این رویداد یعنی Tehran Game Convention 2017 هم‌اکنون در دو استور اپ استور و گوگل پلی درج شده است.

علاقه‌مندان پس از دریافت این نرم‌افزار می‌توانند جزییات برنامه این رویداد شامل کنفرانس‌ها و سخنرانان، غرفه‌داران، شرکت‌کنندگان در رویداد، اسپانسرها، اخبار و همچنین نقشه محل برگزاری را مشاهده کنند.

در بخش برنامه، ساعت و محل دقیق هر سخنرانی در دو روز برگزاری رویداد مشخص و قابلیت انتخاب و ذخیره‌سازی سخنرانی‌های مورد علاقه در اختیار کاربران گذاشته شده است. بدین صورت کسانی که در این رویداد شرکت کرده‌اند می‌توانند برنامه منظمی جهت حضور در کنفرانس‌ها تهیه کنند.

همچنین در بخش سخنرانان، اطلاعات بیش از 60 سخنران داخلی و خارجی کنفرانس‌های TGC همراه با موضوعات سخنرانی و بیوگرافی سخنران قرار داده شده است.

معرفی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه TGC، نقشه سالن‌های نمایشگاهی، اطلاعات اسپانسرها و خبرها از دیگر بخش‌های این نرم‌افزار است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این نرم‌افزار، افراد شرکت‌کننده در نمایشگاه TGC را مشاهده کرده و درخواست ملاقات‌ خود را برای آن‌ها ارسال کنند یا با پیام‌رسان داخل برنامه با آن‌ها گفت‌وگو کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانند از طریق گوگل پلی یا اپ استور نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

براساس این گزارش نخستین نمایشگاه و همایش TGC در کم‌تر از یک ماه دیگر با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و شرکت Game Connection فرانسه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.