در وبینار گردایه بهار 96 شرکت کنید

گردایه، گزارشی آماری است که توسط مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال و با هدف شناخت و بررسی روندهای بازارهای بین المللی بازی‌های دیجیتال به صورت آماری منتشر می‌شود. پژوهشگران دایرک در هر شماره از گردایه، با تمرکز و رصد چندماهه وضعیت بازار جهانی و داخلی، گزارشی جامع از صنعت بازی‌های دیجیتال را گردآوری می‌کنند.

وبینار به عنوان بستری برای برگزاری جلسات به صورت آنلاین، محلی برای تبادل دیدگاه‌های کارشناسان در خصوص آمارهای این فصل از گردایه انتخاب شده است. وبینار تخصصی گردایه برای نخستین بار از سوی مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال و با همکاری مهندس صادق جبلی از فعالان صنعت و مدیر مجموعه شغل‌یابی «گیم‌جابز» به عنوان پژوهشگر همکار در تاریخ 16 خردادماه سال‌جاری برگزار خواهد شد که ضمن ارائه تحلیل‌های گردایه به تطبیق آن با وضعیت بازار داخل کشور می‌پردازد. در گزارش «گردایه بهار ۹۶» به بررسی روندهای اخیر بازی‌های دیجیتال در سه پلتفرم اصلی، واقعیت مجازی، افزوده و ترکیبی، بازی «سوپر ماریو ران» به عنوان پدیده فصل، بازار آسیای جنوب شرق به عنوان بازار منتخب این شماره و نگاهی به روند ورزش‌های الکترونیک و تبلیغات به کمک بازی پرداخته خواهد شد.

لازم به ذکر است که مخاطبان اصلی این وبینار کلیه بازی‌سازان، افراد علاقه‌مند به بازی‌سازی، سرمایه‌گذاران و مدیران شرکت‌ها می‌باشند و شرکت کنندگان، ضمن آشنایی با تحلیل‌های علمی کارشناسان، بحث و تبادل نظر در مورد روندهای حوزه بازی در ایران و جهان، نسخه کامل گردایه بهار 96 را نیز دریافت خواهند کرد.

برای شرکت در وبینار گردایه بهار 96 و دریافت نسخه کامل گردایه به صورت رایگان، روی این لینک کلیک نمایید:

https://evand.com/events/gerdaye96

همچنین می‌توانید نسخه دموی گردایه بهار 96 را از اینجا دریافت کنید:

http://direc.ir/Uploads/DemoVersionGerdayeh2.pdf