زمان و مکان نهایی کارگاه تخصصی «ارائه پروژه» پیر پایلون مشخص شد

کارگاه تخصصی نحوه‌ی «ارائه پروژه» به سرمایه‌گذاران، توسط استاد بین‌المللی آقای «پیر پایلون» از شرکت یوبی‌سافت مونترال؛ روز جمعه ۲۰ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، نحوه‌ی ارائه طرح یا بازی به ناشر یا سرمایه‌گذار که اصطلاحا pitching نامیده می‌شود؛ توضیح کوتاه شفاهی طرح تجاری است که بیش‌تر بازی‌سازان داخلی به‌دلیل عدم دسترسی به ناشران مطرح خارجی تجربه مناسبی در زمینه‌ی نحوه‌ی ارائه بازی ندارند.

با توجه به این‌که هدف‌گذاری شده تا تعداد قابل توجهی ناشر بین‌المللی و خریدار محصول در نمایشگاه تجاری TGC سال آینده حضور داشته باشند؛ در همین راستا و به همت انستیتو ملی بازی‌سازی این کارگاه تدارک دیده شده است تا بازی‌سازان نسبت به نحوه ارائه پروژه در سطح بین‌المللی آشنا شوند.

هزینه اصلی شرکت در کارگاه ۲۰۰ هزار تومان است که ۵۰ درصد آن توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای پرداخت می‌شود و علاقه‌مندان ۱۰۰ هزار تومان می‌پردازند. علاوه بر آن کسانی که تا ۵ اسفند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند تخفیف بیش‌تری گرفته و با پرداخت ۷۰ هزار تومان می‌توانند از این کارگاه تخصصی بهره‌مند شوند.

فرصت ثبت‌نام در این کارگاه تا تاریخ ۱۸ اسفند 95 تعیین شده است و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند از طریق نشانی https://evand.com/events/pitchworkshop اقدام نمایند.

مکان برگزاری این کارگاه نیز «مجتمع باغ زیبا» واقع در خیابان شریعتی خواهد بود.