بازی «سفر جنجالی» همزمان با عید فطر به بازار می‌آید

بازی رایانه‌ای «سفر جنجالی» که یک بازی کاملا ایرانی و براساس سبک زندگی اسلامی-ایرانی است، همزمان با عید سعید فطر در سراسر کشور عرضه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، شرکت رسانه‌گستر بنیسی که پیش از این بازی عملیات انهدام را تولید و منتشر کرده بود، اینبار بازی «سفر جنجالی» را که براساس سبک زندگی اسلامی-ایرانی تولید شده است را همزمان با عید سعید فطر روانه بازار می‌کند.

در این بازی که در مرحله اول در شمارگان 20 هزار عدد منتشر می‌شود، المان‌های فرهنگی و مذهبی به تعداد زیاد به چشم می‌خورد به طور مثال در یک مرحله شخصیت‌های بازی وارد یک امامزاده می‌شوند و در آنجا باید به دنبال چند شیء قدیمی گمشده باشند یا در مکانی دیگر وارد یک فرش‌فروشی شده و در فرآیندی ناچارند محاسباتی را با چرتکه انجام دهند. کاربران می‌توانند با مراجعه به وبگاه این بازی ارزشی به نشانی SafareJanjali.ir و پیش‌خرید این بازی با 50درصد تخفیف، از 500 امتیاز ویژه نیز (برای مسابقه آنلاین بازی) به عنوان هدیه پیش‌خرید استفاده کنند و از نخستین نفراتی باشند که بازی را تهیه و انجام می‌دهند و با استفاده از قابلیت رقابت آنلاین ملی کاملا اسلامی که در این بازی وجود دارد، از رقبای خود پیشی گیرند. همچنین می‌توانند در این بازی به شهرها و روستای این تمدن نو و جذاب سفری داشته باشند، به اماکن مختلف این مناطق بروند و با یک گروه خرابکاری نفوذی به این تمدن، به مبارزه بپردازند، بدیهی است در مقاطع زمانی مشخص به بهترین بازی‌بازهای این بازی، جوایز ارزنده‌ای داده خواهد شد.