فرهنگ‌سازی، هدف سازندگان بازی «شلیک‌های آتشین»

مدیرعامل یک شرکت بازی‌سازی دانش‌بنیان در زنجان گفت: بازی شلیک‌های آتشین یک بازی آنلاین چند نفره و کاملا ایرانی و بومی است که با هدف فرهنگ‌سازی و فعالیت‌های اجتماعی در یک شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری زنجان ساخته و روانه بازار شده است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، رضا زمانی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه زنجان، در این‌باره اظهار کرد: بازی شلیک‌های آتشین که تحت سیستم‌‌عامل اندروید منتشر شده، مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

بازی شلیک‌های آتشین یک بازی ایرانی و رایگان بوده که به صورت سه‌بعدی و با تکنولوژی انتقال بلادرنگ دیتا پیاده‌سازی شده است که مطمئنا بسیاری از کاربران پیش از این؛ چُنین سبکی را در بازی‌های ایرانی تجربه نکرده‌اند و این بازی تجربه بسیار لذت‌بخشی را برای همه به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به اینکه، بازی شلیک‌های آتشین در یک شرکت دانش‌بنیان واقع در پارک علم و فناوری علوم پایه زنجان تولید شده که پس از راه‌یابی به جمع 51 طرح برتر و سپس بین 12 طرح برتر جشنواره VCCUP دانشگاه شریف توانست دیپلم افتخار را به خود اختصاص دهد، افزود: آموزش و به‌کارگیری دانشجویان و استعدادهای درخشان مراکز آموزشی یکی از چشم‌اندازها و کارهای بنیادین این شرکت است که با شناسایی افراد مستعد در حوزه بازی و گیمی‌فیکیشن اقدام به تشکیل گروه‌های تخصصی در پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان کرده است.

زمانی در خصوص امکانات موجود در این بازی ابراز کرد: امکانات این بازی شامل قابلیت استفاده از اینترنت تلفن‌همراه، بازی کاملا زنده با سایر دوستان، وجود ده‌ها تانک و به‌روزرسانی ماهانه بازی به صورت کاملا زمان‌بندی شده و اجازه آیتم برای استفاده از بازی را داراست.

وی در خصوص انجام این بازی مهیج و گروهی توسط کاربران، گفت: در این بازی به یک فرمانده زبردست تبدیل می‌شوید تا فرماندهان دیگر در سراسر دنیا را که کیلومترها از شما فاصله دارند را به چالش بکشید. شلیک‌های آتشین جایی است که در آن باید تاکتیک داشته باشید تا رقیب‌هایتان را غافلگیر کنید و هر چقدر در بازی جلوتر بروید و ماموریت‌های محوله‌تان را به خوبی انجام دهید، خواهید دید که امکاناتی از بازی برای شما فعال می‌شوند که شاید رقیبان شما نداشته باشند و این یکی از اهرم‌های قدرت شما است تا از دیگران متمایز بمانید.

زمانی با بیان اینکه از تمامی گیمرهای ایرانی دعوت شده است که اشکالات موجود در این بازی را از طریق وب‌سایت رسمی www.fireshots.ir در میان بگذارند تا به‌روز‌رسانی انجام شود، افزود: همچنین گرافیک این بازی به خوبی کار شده است و طراحی تانک‌ها به خوبی صورت گرفته است و در صورت ضعیف بودن دستگاه می‌توانید گرافیک را پایین بیاورید تا تجربه بهتری داشته باشید.