بازدید معاون امور سینمایی از نمایشگاه بازی ها ی رایانه ای

جواد شمقدری معاون امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارشنبه 15 مهرماه از نمایشگاه بازی های رایانه ای سومین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال بازدید کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، جواد شمقدری معاون امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه با بهمن حبشی رئیس دفتر جشنواره ها و مجامع سینمایی و حمید دیبایی مدیر روابط عمومی معاونت سینمایی از سالن بنیاد ملی بازی های رایانه ای و نمایشگاه بازی های رایانه ای بازدید کردند.

معاون امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابراز خرسندی از فعالیتهای انجام شده در بنیاد ملی بازی های رایانه ای و رشد شکوفایی جوانان کشور در این عرصه گفت:توانمندی ، اراده و پشتکار جوانان ایرانی که موفق شده اند در عرصه بازی های رایانه ای و در زمانی کوتاه حضوری اعجاب آور و شوق آفرین داشته باشند موید این نکته است که نسل سوم انقلاب اسلامی رشد یافته و می تواند مسیر انقلاب اسلامی و اهداف آن را پیگیری و به ثمر برساند و این تکلیف مسئولان را دو چندان می کند.

در این دیدار دکتر بهروز مینایی مدیر عامل و محمد بیطرف قائم مقام بنیاد ملی بازی های رایانه ای توضیحاتی را درباره آخرین دستاودرهای بازی سازان ایرانی و حضور بازی سازان ایرانی در مجامع بین المللی ایراد کردند.

در ادامه این دیدار معاون امور سینمایی و سمعی و بصری از بخشهای مختلف نمایشگاه بازی های ذرایانه ای بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات بنیاد ملی بازی های رایانه ای قرار گرفت .

جواد شمقدری در ادامه این دیدار از بخشهای مختلف سومین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال بازدید کرد.