برگزاری کارگاه تخصصی بازی سازی توسط مدرسان خارجی

دومین روز برگزاری کارگاه تخصصی بازی‌سازی در بخش خارجی با موضوع«فرآیند مدیریت پروژه بازی‌های رایانه‌ای» و «پروژه‌های بزرگ تولید بازی» در حاشیه نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای و سومین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال برگزار شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای،‌ در دومین روز برگزاری کارگاه‌های تخصصی بازی در بخش خارجی اریک سایمون از کشور آلمان درباره « فرآیند مدیریت پروژه بازی‌های رایانه‌ای» گفت:‌ من درپروژه‌های زیادی برای ساخت بازی مشارکت داشتم و باطراحان زیادی کارکردم و باتجربیاتی که به دست آوردم مطمئن هستم که بازار فروش داخلی و خارجی بازی‌های رایانه‌ای ایرانی به زودی درسطح بین المللی خواهند درخشید و این مستلزم هزینه و جذب استعداد و مدیریت صحیح است .

او با اشاره به تاسیس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: در آلمان نیز سازمانی شبیه به این بنیاد وجود دارد اما من‌ می‌خواهم بگویم نباید همه بازی سازان منتظر حمایت بنیاد باشند بلکه تحت سیاست های این سازمان باید هماهنگ کار کنند.

او در ادامه کارگاه توضیحاتی درباره حقوق مالکیت معنوی ، معرفی بازی در بازار بین‌الملل ارایه کرد و گفت : امیدوارم به زودی ایران و آلمان در عرصه بازی سازی تعامل بیشتری داشته باشند.