چهارمین   روز کارگاه تخصصی بازی سازی برگزارشد

چهارمین روز برگزاری کارگاه تخصصی بازی‌سازی با موضوع« Technical Artistو Board Game » در بخش داخلی کارگاه «فرآیند مدیریت پروژه بازی‌های رایانه‌ای » در بخش خارجی با برپایی 5 کارگاه در حاشیه نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای و سومین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال برگزار شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای،‌ در چهارمین روز برگزاری کارگاه‌های تخصصی بازی در بخش داخلی آیدین ذوالقدر به بررسی زندگی از دید یک Technical Artist و حسین حسینیان به همراه هادی اسکندری درباره راهکارهای ایجاد تنوع در گیم پلی پرداختند . در کارگاه دیگر دربخش داخلی محمد مدرس به بررسی مدلسازی کاراکتر با نرم افزار ZBrush پرداخت . همچنین حسین حسینیان و هادی اسکندری طراحی یک Board Game را مورد بررسی قرار دادند.

در بخش خارجی و بین الملل اریک سایمون درباره «فرآیند مدیریت پروژه بازی‌های رایانه‌ای» توضیحات کاملی را با حضور بازی سازان ایرانی و مخاطبان آزاد ارایه کرد.

مخاطبان کارگاه های تخصصی ملزم به داشتن اطلاعات بسیاربالا درزمینه های برنامه نویسی و گرافیک نیستند بلکه تمامی افرادی که آشنایی اندکی با هوش مصنوعی و برنامه نویسی داشته باشند می توانند از از این کارگاه ها استفاده کنند.

علاقه‌مندان می توانند برای آگاهی از برنامه های کامل کارگاه های آموزشی و تخصصی ساخت بازی رایانه ای به پایگاه اینترنتی بنیاد ملی بازی های رایانه ای به آدرس www.icrg.com مراجعه و برای شرکت در بقیه کارگاه ها نیز ثبت نام کنند.