چهارمین روز برگزاری کارگاه تخصصی بازیسازی با موضوع« Technical Artistو  Board Game »  در بخش داخلی کارگاه «فرآیند مدیریت پروژه بازیهای رایانهای » در بخش خارجی با برپایی 5
کارگاه در حاشیه نمایشگاه بازیهای رایانهای
و سومین نمایشگاه بین المللی رسانههای دیجیتال برگزار شد.
به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازیهای رایانهای،
در چهارمین  روز برگزاری کارگاههای تخصصی بازی  در بخش داخلی آیدین ذوالقدر
به بررسی زندگی از دید یک Technical Artist و حسین
حسینیان به همراه هادی اسکندری درباره راهکارهای ایجاد تنوع در گیم پلی پرداختند .
در کارگاه دیگر دربخش داخلی محمد مدرس به بررسی مدلسازی کاراکتر با نرم افزار ZBrush پرداخت
. همچنین حسین حسینیان و هادی اسکندری طراحی یک Board Game را مورد بررسی قرار دادند. 
در بخش خارجی
و بین الملل اریک
سایمون درباره «فرآیند مدیریت پروژه
بازیهای رایانهای» توضیحات کاملی را با
حضور بازی سازان ایرانی و مخاطبان آزاد ارایه کرد. 
مخاطبان کارگاه های تخصصی ملزم به داشتن اطلاعات بسیاربالا درزمینه های برنامه
نویسی و گرافیک نیستند بلکه تمامی افرادی  که آشنایی اندکی با هوش مصنوعی و برنامه نویسی
داشته باشند می توانند از از این کارگاه ها استفاده کنند. 
علاقهمندان می توانند برای آگاهی از برنامه های کامل کارگاه های آموزشی و تخصصی ساخت بازی رایانه ای به پایگاه
اینترنتی بنیاد ملی بازی های رایانه ای به آدرس www.icrg.com مراجعه و برای شرکت در بقیه کارگاه ها نیز ثبت نام کنند. 
