نخستین نشست نقد و بررسی بازی‏های رایانه‏ای ایرانی

بنیاد ملی بازی های رایانه ای معاونت سینمایی، نخستین نشست از سلسله نشست‌های نقد و بررسی بازی های رایانه‌ای ایرانی را 31 اردیبهشت ماه جاری برگزار می کند.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین المللل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این نشست که نخستین نشست تخصصی نقد و بررسی بازی های رایانه ای ایرانی است به منظور ارتقاء سطح کیفی این بازی ها در سالن اجتماعات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار خواهد شد.

در اولین نشست از سلسله نشست های نقد و بررسی که با حضور تولیدکنندگان و اهالی این صنعت برپا خواهد شد، بازی های "عصر پهلوانان" و"داستان جزیره" از ساخته های شرکت رسانا افزار شریف و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد نقد بررسی قرار خواهد گرفت.

این نشست راس ساعت 17 آخرین روز ماه جاری در سالن اجتماعات مرکز گسترش سینمای مستند وتجربی بر پاست.نشست های نقد و بررسی بازی های ایرانی به صورت ماهیانه و به منظور ارتقای کیفی و تعامل بازی سازان ایران با یکدیگر برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند به نشانی خیابان سهروردی شمالی - میدان شهید قندی روبروی پاساژ اندیشه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.