تلاقی خواسته ها و انتظارات در نمایشگاه سوم گیم

نمایشگاه  سوم گیم در حالی از صبح 22 مردادماه درمصلای امام خمینی (ره) برپا شد که از همان ساعات ابتدایی  شروع  این رویداد فرهنگی، خانواده ها و گروه های  مخاطب هدف به مصلا آمدند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  که برای افتتاح این رویداد به نمایشگاه سوم بازیهای رایانه ای آمده بود شاید درهنگام بریدن  روبان آغاز بکار رسمی این رویداد، تصور نمی کرد که سالن اصلی محل برپایی نمایشگاه مملو از بازدید کننده باشد.
در روز نخست نمایشگاه گیم تهران مخاطبان بویژه کودکان، نوجوانان و جوانان  با کنجکاوی به سالن برگزاری این رویداد در مصلای  امام خمینی (ره) آمدند و هریک علایق خود را در حوزه های گوناگون نظیر سرگرمی ، کنسول های جدید بازی  و آثار جدید و متنوع  پی جویی کردند.
والدین  نیز با کودکان خود به این نمایشگاه آمده و رونق خاصی را به  ترکیب حاضران بخشیدند.  جالب اینکه در میان بازدید کنندگان افراد میانسال و مسن نیز به چشم می خوردند. کسانی که تصور ارتباطشان با دنیای گیم سخت بود اما آن ها هم آمده بودند.  
تولید کنندگان  گیم که  انتظار چنین اقبالی را در ساعات ابتدایی نمایشگاه نداشتند، از حضور مخاطبانشان  غافلگیرشدند  و هرکدام در تکاپوی تکمیل  ویترین عرضه محصولات و آماده شدن به پاسخ های متعدد آنان  بودند.
چینش محل استقرار تولید کنندگان و فعالان عرصه گیم نیز در دوره سوم این رویداد در نوع خود بدیع و در ناهمگونی  مخاطب خود را صدا می کند.  از احداث قلعه ایرانیان باستان تا ساخت مزرعه برای فراخوانی مخاطب و ارتباط گرفتن با او. 
نمایشگاه سوم محلی برای تلاقی خواسته ها و انتظارات و آشنایی بیشتر مخاطب و تولید کننده گیم است.