ورود باشگاه‌ها به تولید گیم اتفاق مثبتی است

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت که ورود باشگاه‌های ورزشی به تولید گیم اتفاق موثری در توسعه این هنر صنعت و راهکاری برای درآمدزایی است.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، «محمد رویانیان» افزود: بازی های رایانه ای امروزه نقش زیادی در اوقات فراغت جوانان ما باز کرده است اگر تمام این بازی ها با توجه به خصوصیات اخلاقی مثبت ساخته شود،تاثیر به سزایی در جدب مخاطب خواهد داشت.
وی ادامه داد: معتقدم بازی های ایرانی آثاری اخلاق مدار بوده و توزیع صحیح این محصولات می توانند کمک زیادی به خانواده ها برای استفاده فرزندانشان از بازی های رایانه ای کند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص بهترین راهکار برای تبلیغ این بازی ها در میان مردم، گفت: برگزاری نمایشگاه ها یکی از شیوه های مناسب برای معرفی تولیدات گیم به جامعه است.
وی به برگزاری نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران اشاره کرد و یادآور شد: خانواده ها می توانند با حضور در این نمایشگاه بهترین بازی ها را برای فرزندان خود انتخاب کنند و علاقه مندان نیز با بازی های ایرانی بیش از پیش آشنا شوند.
رویانیان ادامه داد: امیدوارم تولید کنندگان بازی در نمایشگاه تهران با سلیقه مخاطبان آشنا شوند و بازی ها در جهت خواست آنان ارایه شود. 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص نقش بازیکنان و باشگاه ها در آشنایی خانواده ها با بازی های ایرانی، گفت: نمی توان نقش آنها را نادیده گرفت زیرا آنها علاقه مندان زیادی در کشور دارند.
وی ادامه داد: باشگاه ها می توانند با تدابیری در این مساله ایفای نقش کنند،مجموعه های ورزشی نقش اساسی در معرفیو تبلیغ تولیدات ایرانی خواهند داشت.
رویانیان، برجسته کردن بخش بین المللی نمایشگاه گیم تهران را ضروری خواند و بر گسترده کردن ارتباط در این حوزه با سایر کشورها تاکید کرد.
وی همچنین به تولید بازی رایانه ای «رد کاپ» از سوی باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و گفت که ورود باشگاه های ورزشی به تولید گیم موثر خواهد بود.
سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران تا 26 مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) برپااست.