ترکیب قصه و جذابیت در تولیدات گیم ضروری است

نویسنده و شاعر با سابقه عرصه کودک و نوجوان گفت: دنیای کودک و نوجوان امروزه نیازمند به قصه‌ها و بازی‌های پیچیده‌تری با جذابیت‌های بصری است که بازی‌های رایانه‌ای بومی سعی در ترکیب این جذابیت‌ها با قصه‌های ایرانی دارند.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای،«مصطفی رحماندوست» به ارتباط کودکان و نوجوانان با دنیای گیم اشاره کرد و ادامه داد: مخاطب خود بازیگر اصلی در جریان گیم است و بر این اساس انتقال مفاهیم تربیتی و آموزشی از این طریق با سرعت بالا و اثر بیشتری انتقال می یابد.
نویسنده با سابقه عرصه کودک و نوجوان تاکید کرد: بازی نامه و داستان بازی های رایانه ای علاوه بر بار دراماتیک توجه به زندگی ایرانی و باز سازی داستان های کهن فارسی را مورد توجه قرار دهد.
وی به روند برگزاری نمایشگاه بازیهای رایانه ای در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به داوری در دوره قبلی و آشنایی با برخی استعداد ها ی نوظهور بسیار شگفت زده شدم و بازی ها و بازی نامه ها در دوره گذشته از حد انتظار بالاتر بوده است.   
رحماندوست  نحوه داوری را بر اساس کشف استعداد های جدید و ذهن های خلاق و ابتکارات نو عنوان کرد ومسوولیت هیات داوران را بسیار اساسی و مهم خواند.
وی برگزاری جشنواره و نمایشگاه را در فضای کشور مهم و تاثیر گذار عنوان و اظهار امیدواری کرد که سطح داوری با توجه به آشنا بودن تیم داوران و ارتباط آن ها با دنیای گیم به کیفیت بازی های و بازی نامه های ارایه شده کمک کند و انگیزه شرکت کنندگان در جشنواره را بالاتر ببرد.
سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران 22 تا 26 مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.