برپایی «دنیای بدون گیم» در نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران

سومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای در بخشی با عنوان "دنیای بدون گیم" میزبان خانواده‌ها است. 

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، علاقه‌مندان با حضور در این بخش از نمایشگاه بازی های رایانه‌ای تهران می‌توانند از تفریحات به دور از فضای رایانه ای استفاده کنند.

هدف از راه اندازی این بخش طراحی فضایی شاد و مفرح برای خانواده و مخاطبان با بهره مندی از سرگرمی های بدون بازی های رایانه ای است.

 دراین بخش سعی می شود به نوعی ترویج فرهنگ استفاده از سایر وسایل سرگرمی فراهم شود تا خانواده ها ضمن استفاده مناسب و منطقی از بازی های رایانه ای فرصت بهره مندی فرزندانشان از بازی های ساده و مفرح حرکتی و جنبشی که بسیار جذاب بوده و اکنون کمی فراموش شده است را فراهم آورند.

سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای با هدف ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان،  ترویج فرهنگ استفاده صحیح از بازی های رایانه ای و نظام ملی رده بندی سنی بازی های رایانه ای اسرا (ESRA) برگزار می شود.

شناخت و حمایت از ظرفیت و استعداد های موجود و نمایش توانمندی های متخصصان و هنرمندان ایرانی و ایجاد فضای رقابت علمی ،فرهنگی-هنری و زمینه سازی برای رشد و شکوفایی خلاقیت های دانشجویان و دانش آموزان از دیگر اهداف برگزاری سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای به شمار می رود.

سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران از 22 تا 26 مرداد ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.