ثبت نام دانش پژوه جدید در انستیتو ملی بازی‌سازی

انستیتو ملی بازی سازی در تابستان 92 اقدام به جذب علاقمندان به آموزش در دوره‌های مختلف بازی سازی می‌کند.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، انستیتو ملی بازی سازی زیر مجموعه معاونت آموزش بنیاد ملی بازی های رایانه ای به عنوان اولین مرکز آموزش تخصصی ساخت بازی در کشور، در نظر دارد از علاقمندان به آموزش در دوره های مختلف بازی سازی در تابستان 92 ثبت نام کند.

روند آموزش در این معاونت متشکل از دوره آموزشی در انستیتو ملی بازی سازی، کارگاه های تخصصی، فیلم و کتاب های آموزشی، رویدادهای بازی سازی و انجام پروژه های بازی سازی در مرکز رشد بازی سازی و انتشار آن در بازار می باشد.
در حال حاضر و در سومین سال فعالیت، انستیتو در نظر دارد برای سومین بار علاقمندان به گذراندن دوره های آموزشی را ثبت نام نماید. این دوره ها شامل دروس مختلف عمومی، پایه، تخصصی و پروژه می باشد. مدت این دوره ها حدود دو سال و هزینه آن به صورت ترم ترم و با توجه به دروس اخذ شده دریافت می گردد.
دروس مختلف با توجه به تخصص های مورد نیاز در پروژه های بازی سازی در قالب رشته های ذیل تفکیک می شوند:
-    طراحی بازی رایانه ای(Game Design)
-    برنامه نویسی بازی های رایانه ای(Gameplay Programming)
-    اصول هنر دو بعدی در بازی های رایانه ای(Principles of 2D Art for Video Game)
-    اصول هنر سه بعدی در بازی های رایانه ای(Principles of 3D Art for Video Game)
دروس هر رشته مطابق با جدول پیشنهادی در هر ترم به دانش پژوهان ارائه خواهد شد.
تمامی اساتید این مرکز از خبره ترین و با تجربه ترین بازی سازان متخصص هستند که در پروژه های موفق و ایرانی نقش مؤثر داشته اند. این انستیتو با در اختیار داشتن فضایی استاندارد و تجهیزاتی مدرن، امکانات لازم را در جهت بالا بردن سطح کیفی آموزش در اختیار دانش پژوهان خود قرار داده است. برگزاری جلسات مشاوره انتخاب رشته، اعطای گواهینامه بنیاد ملی بازی های رایانه ای، برگزاری آزمون های عملی، برگزاری کارگاه های آموزشی و.... از دیگر فعالیت های این مرکز آموزشی می باشد.
البته افرادی که تمایل دارند دروس مورد علاقه خود را به صورت تک درس اخذ نمایند می توانند در ترمی که آن درس ارائه می شود اقدام به ثبت نام نمایند.
علاقه مندان جهت شرکت در کلاس های آموزشی می بایست با مراجعه به انستیتو و تکمیل فرم های مربوطه، جهت شرکت در آزمون ورودی که قرار است در نیمه تیرماه برگزار گردد ثبت نام کنند.
تلفن: 05-88305904