دومین مسابقات ملی بازی‌های رایانه‌ای زمینه ساز کشف استعدادهای جوان است

مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: دومین مسابقات ملی بازی های رایانه ای فرصت مناسبی برای کشف استعدادهای جوان در زمینه تولید گیم  بومی است .
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ،دکتر بهروز مینایی  درپیامی به دومین مسابقات ملی بازی سازی کاشان یادآور شد: در سال حماسه ساسی _حماسه اقتصادی به استقبال دومین سال برگزاری مسابقات ملی بازی سازی دانشجویی 48ساعته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان می رویم . از یک سو مشاهده می کنیم که بازی های رایانه ای ،سیاسی ترین رسانه است که با قدرت و توان بالایی در فضای سایبری در خدمت اهداف رسانه ای دنیا ی غرب قرار گرفته است . به همین دلیل است که بازی هایی با محور دین زدایی،اسلام هراسی و ایران هراسی در سال 2013 چند برابر اینگونه بازی ها در سال 2012 شده است . 
مینایی در ادامه این پیام یادآور شده است : از سویی دیگر بازی های رایانه ای اقتصادی ترین محصولات دنیای فناوری انبوه است که همواره میزان رشد مضاعفی را در کسب و کار جهانی فناوری اطلاعات و دنیای تفریح و سرگرمی به خود اختصاص داده است .برگزاری این مسابقات در کشور می تواند زمینه کشف استعدادهای جوان در زمینه تولید بازی های رایانه ای بومی را فراهم نماید .
در پایان امید است در دومین سال برگزاری این مسابقات با وجود انگیزه و اشتیاق روز افزون و اندیشه های بکر جوانان این مرز و بوم شاهد شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای خلاق و مبتکر و خلق آثار نو در عرصه بازی سازی مبتنی بر علم و هنر ایرانی اسلامی و نیز رشد و بالندگی در ساخت بازی های بومی با تکیه بر ارزش های والای معنوی در فضایی رقابتی و سالم باشیم .