ارایه فعالیت صنعت گیم کشور در نمایشگاه "ره توشه" وزارت ارشاد

 بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با حضور در نمایشگاه "ره توشه" وزارت ارشاد فعالیت صنعت گیم کشور را در قالب کتاب، سی دی و برشور برای علاقه‌مندان به این عرصه ارایه کرده است.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، درگزارش آماری از فعالیت های این  بنیاد که در غرفه حوزه وزارتی نمایشگاه"ره توشه" به نمایش درآمده، دستاوردهایی چون رشد بیش از 190 درصدی در تولید و توزیع بازی های رایانه ای، انتشار دو کتاب با موضوع کنترل خانواده و معرفی نظام ملی رده بندی سنی، تبیین، تقویت و ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی- ایرانی با نگاه وی‍ژه به کودکان و نوجوانان، حمایت از تولید، توزیع و عرضه 78 بازی، ترویج نظام ملی رده بندی سنی ESRA، نمایش توانمندی متخصصان و هنرمندان ایران، معرفی ایران به عنوان قلب بازی سازی در منطقه اشاره شده است. 
 غرفه بنیاد ملی بازی های رایانه ای در این نمایشگاه با هدف  معرفی محصولات گیم نظیربازی های گرشاسپ، میرمهنا، شبان، گاندو ، شتاب در شهر، خارج از سرزمین، گربه قجری، شکست حصر آبادان، حماسه آلواتان و مبارزه در خلیج عدن ... دایر شده است.
همچنین عملکرد بنیاد در قالب شرکت در بیش از14 نمایشگاه  بین المللی همچون کژوال کانکت سنگاپور، گیمزکام آلمان، کژوال کانکت سیاتل - آمریکا 2012 و شرکت در نمایشگاه توکیو گیم ژاپن     2012 برای علاقه مندان به گیم ارایه شده است.
نمایشگاه ره توشه با هدف اطلاع رسانی از مجموعه فعالیت، دستاورد و عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه های مختلف و مقایسه آن با سال ها و دوره های گذشته برپا شده است.
این نمایشگاه در تالار وحدت و در فضایی به مساحت 1500 متر مربع و در قالب 22 بخش اصلی برپا شده و در حاشیه این نمایشگاه نیز دو نشریه اختصاصی توزیع می شود.
نمایشگاه "ره توشه" تا چهارم اردیبهشت ماه در تالار وحدت تهران برپاست.