دبیرخانه دایمی مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای راه‌اندازی می‌شود

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دبیرخانه دایمی مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، عبدالله افشار در دیدار منصور دیاری رییس واحد کاشان با وی روند برگزاری دومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای که اردیبهشت ماه در واحد کاشان برگزار می شود را بررسی کرد. 
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن حمایت جدی از برگزاری مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای که با عنوان IRAN GDC 2013 در کاشان انجام می شود تاکید کرد: دبیرخانه دایمی این مسابقات در واحد کاشان راه اندازی و ساخت و اجرای این مسابقات تدوین شود.
به گفته افشار، این مسابقات در تقویم دایمی برگزاری مسابقات سالانه دانشگاه آزاد اسلامی قرار می گیرد. 
منصور دیاری رییس واحد دانشگاه آزاد کاشان نیز افزود:‌ برای حضور در دومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای تا کنون 13 تیم از سراسر کشور ثبت نام کرده و پیش بینی می شود تا پایان مهلت ثبت نام بیش از30 تیم شرکت کند. 
مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای کشور نخستین بار در سال گذشته با حضور 32 تیم از دانشگاه های دولتی و آزاد با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای در سه بخش دو بعدی و سه بعدی و آزاد در واحد کاشان برگزارشد.
دومین دوره مسابقات"ملی بازی‌سازی رایانه‌ای" با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای 17 اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد کاشان برگزار می شود.