نرم افزاربازیهای رایانه ای در جشنواره ملی خلیج فارس رونمایی می شود

تهران- مدیر عامل بنیاد ملی بازی ها ی رایانه ای از رونمایی چند نرم افزار بازی های رایانه ای همزمان با برگزاری سومین جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فار س خبر داد.
ˈبهروز میناییˈ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: سه محصول ˈ فریاد آزادیˈ،ˈابوموسیˈ و ˈبازی آنلاین خلیج فارسˈ همزمان با برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس رونمایی خواهد شد.
وی به برگزاری نشست اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس اشاره کرد و یادآور شد: در این نشست وزیر ارشاد در خصوص کمبود بودجه برای تولید آثار فوق، قول مساعد داد که کمبود بودجه آن بزودی تامین شود.
مینایی تاکید کرد که اگر کمبود بودجه ما تامین شود این بنیاد قادر خواهد بود علاوه بر آثار یادشده نرم افزارهای فاخر و ارزشمندی دیگری را در دوره های بعدی این رویداد فرهنگی و هنری و سایر مناسبت ها آماده و به مخاطبان ارایه کند.
مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای همچنین از راه اندازی ˈخبرگزاری گیمˈ در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این پایگاه خبری در زمینه بازی های رایانه ای ،نرم افزار و گیم و اخبار مربوط به حوزه دیجیتال فعالیت خواهد کرد.
به گفته مینایی، در سال 92 انستیتو ملی بازی سازی و دانشگاه علمی و کاربردی گیم نیز برای کادرسازی در این حوزه تقویت می شود.

نشست اعضای شورای سیاستگذاری سومین جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر اعضا در وزارت ارشاد برگزار شد.