نخستین مجمع صنفی تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد

نخستین نشست مجمع صنفی تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای با حضور مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، دکتر بهروز مینایی در این مراسم به اهداف  تشکیل مجمع صنفی تولید کنندگان بازی های رایانه ای اشاره کرد و افزود: اکثر شرکت های تولید کننده بازی های رایانه ای با محوریت بنیاد ملی بازی های رایانه ای دور هم جمع شده اند تا یک اتحادیه مستقل صنفی از تولید کنندگان گیم را به وجود آورند.
مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای  ادامه داد: تولید کنندگان در زمینه توزیع ،حمایت ،تسهیلات وتامین بودجه بیشتر ،بازار یابی ،بازرگانی و شرکت در استاندارد سازی حوزه گیم به بنیاد کمک کنند.
مینایی، ظرفیت های مختلف کشور در جهت تولیدات گیم و توزیع مناسب بازی تولید شده داخلی در زمینه کپی رایت ،بازاریابی و تبلیغات را از اهداف  راه اندازی  اتحادیه صنفی تولید کنندگان بازی رایانه¬ای  عنوان کرد.
مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: این اتحادیه بازوهای ارتباطی با بخش خصوصی و تولید را تشکیل می دهد همچنین منافع صنف تولید کننده را پیگیری می کند.
همچنین نخستین نشست مجمع صنفی تولیدکنندگان بازی های رایانه ای در محل سالن اجتماعات بنیاد ملی بازی های رایانه ای برگزار و انتخابات این مجمع به شکل ذیل انجام شد و اعضا موسس با اکثریت آرا مشخص شدند.
کاندیداها: 1-  خدائی 2-  بارانی 3-  کشاورز 4-  جعفری منفرد 5-  رضی پور 6- احمدی 7- رحمانی 8-  بیک مولائی 9-  یعقوب خانی

اعضای منتخب هیأت موسس:


1- رحمانی 24 رأی
2- جعفری منفرد 23 رأی
3- احمدی 19 رأی
4- خدائی 14 رأی
5- کشاورز 11 رأی