«مسیر عشق: زیر صفر» بازی ماجرایی «رسانا شکوه کویر» در آپریل ۲۰۱۳ به عرضه‌ی جهانی می‌رسد

 استودیوی «رسانا شکوه کویر» که بازی‌های «قتل در کوچه‌های طهران» و «گربه‌ی قجری» را در کارنامه دارد، در آخرین تلاش خود، مشغول آماده سازی یک بازی ادونچر دو بعدی – دو و نیم بعدی است که در در مورد جنگ ایران و عراق است و قرار است به عرضه‌ی جهانی برسد. «مسیر عشق: زیر صفر» (The Way of Love: Sub Zero) نام این عنوان است.

به گزارش سایت معتبر ادونچرگیمرز؛ این بازی اولین جنگ خلیج بین دو کشور همسایه یعنی ایران و عراق در دهه‌ی ۸۰ میلادی را دست‌مایه‌ی روایت خود قرار داده است و بازی‌کننده را به آن فضا می‌برد. بنا بر این گزارش، این بازی دو قهرمان قابل بازی دارد که یکی از آن‌ها، خلبان نیروی هوایی جمهوری اسلامی است که به او خیانت شده است و در حالی که وظیفه داشته اسناد مهمی را به ستاد برساند، در مخمصه‌ای گیر افتاده است. عاصف توسط نیروهای بعثی دستگیر شده است و در اولین قدم باید این اسناد را در جای امنی پنهان کند. شخصیت بعدی، رسول نام دارد که قرار است او را نجات دهد.

اطلاعات بازی:

پلتفرم مقصد PC
زاویه دید
Third-Person
کنترل Point-and-click
گیم‌پلی Quest
ژانر Thriller
مضمون Rescue, Spy, War
سبک گرافیکی
Illustrated realism
Presentation 2D or 2.5D
عرضه به صورت:
Internet download

این بازی یک بازی ماجرایی سوم شخص با گرافیک ۲٫۵ بعدی است که المان‌های سبک ماجراجویی را با بسیاری از مضامین نجات، جاسوسی، جنگ و ملودرام ترکیب کرده است. گفتنی است که مراحل ساخت این بازی تکمیل شده است و در حال حاضر در مرحله‌ی ترجمه و صداگذاری به زبان انگلیسی است تا در ماه آپریل به صورت دیجیتال به بازار عرضه شود.