بازی رایانه‌ای مردان کپسولی

 شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای یک بازی جدید با موضوع کودک_ آموزشی پروانه ساخت صادر کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این شورا پس از بررسی طرح ساخت بازی رایانه ای « مردان کپسولی » به نویسندگی نقی همراه ، مجوز تولید صادر کرد.

بازی رایانه ای مردان کپسولی یک بازی اکشن سوم شخص است که برای سنین +7 در نظر گرفته شده و برای رایانه های شخصی قابل اجرا است.

داستان بازی با حمله میکروب ها و ویروس های خطرناک به بدن انسان شروع می شود و مردان کپسولی ماموریت پیدامی کنند تا با قدرت به مقابله با ویروسهای خطرناک و عفونت های مضحک درگیر شوند.

یکی از نکات بسیار جذاب در داستان بازی، شخصیت های فانتزی وخنده آور  داستان آن بوده که همراه با اکشنی دیدنی،بر قدرت این بازی افزوده است.

بازی مردان کپسولی دارای 8 مرحله متنوع با گیم پلی های ( شلیک به سمت دشمنان زمینی و هوایی، سوار شدن در ماشین جنگی، سوار شدن پشت تیر بار، عبور از تونل های مین های معلق، عبور از تونل های آتش، کنترول بر روی هواکش های بادی، پرش از روی موانع و جذابیتهای مقابله با غول های عظیم و جثه)است.

متقاضیان دریافت پروانه تولید «بازی های رایانه ای» می توانند به وب سایت معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازی های رایانه ای به نشانی www.ebazi.org مراجعه و نسبت به دریافت و تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند.