اختصاص منابع مالی مناسب به عرصه گیم ضروری است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی توجه و حمایت از تولیدات داخلی در زمینه بازی‌های رایانه‌ای را ضروری دانست و گفت: مجلس همه تلاش خود را برای حمایت از فعالان این عرصه بکار خواهد گرفت.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین‌ محمد رضا آشتیانی عراقی به برگزاری نمایشگاه استانی بازی های رایانه ای قم و آثار عرضه شده در آن اشاره کرد و افزود: بسیاری از بازی های خارجی  آسیب های جدی و اثرات سوء روی نوجوانان و جوانان دارد که این مسأله به طبع ما را با پیامدهای غیر قابل جبران فرهنگی روبه رو خواهد کرد. از این رو لازم است حمایت جدی تری از تولیدات داخلی صورت گیرد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: فعالیت های خوب و ارزنده ای صورت گرفته اما با توجه به عرضه بازی های مخرب خارجی و تأثیرات سوئ آن می بایست تولید آثار کیفی، جذاب و تکنیکی در دستور کار تولید کنندگان داخلی قرار گیرد.
حجت الاسلام ولمسلمین آشتیانی با تأکید بر اینکه برای دستیابی به اهداف فرهنگی در عرصه گیم می بایست سرمایه گذاری اساسی و حمایت جدی از فعالان این عرصه صورت گیرد، افزود: بنابراین اختصاص منابع مالی مناسب برای این بخش ضروری است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی  همچنین به نشست کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص بررسی فعالیت های بنیاد ملی بازی های رایانه ای اشاره کرد و یادآور شد: اعضای کمیسیون فرهنگی ضمن بررسی فعالیت های انجام شده و دستاوردهای حاصل شده در عرصه گیم، حمایت جدی از بنیاد ملی بازی های رایانه ای و ارتقای تولیدات فرهنگی را در دستور کار دارند.