طرح مهمترین مشکلات حوزه بازیهای رایانه‌ای در مجلس

رئیس بنیاد ملی بازیهای رایانه ای برای ارائه گزارش عملکرد در مورد این بنیاد و وضعیت بازیهای رایانه ای کشور هفته جاری در کمیسیون فرهنگی مجلس حضور می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه هفته جاری میزبان مسئولان بنیاد ملی بازیهای رایانه ای کشور است.

بهروز مینایی - رئیس بنیاد ملی بازیهای رایانه ای در گفتگو با مهر آشنایی بیشتر این بنیاد به عنوان متولی گیم کشور با کمیسیون فرهنگی مجلس نهم، ارائه گزارش عملکرد و نیز وضعیت فعلی بازیهای رایانه ای کشور را از جمله دلایل برپایی این نشست عنوان کرد.

وی گفت: چالش های فرهنگی حوزه بازیهای رایانه ای و راهکارهای رفع این مشکلات، از جمله دلایلی است که سبب شده بنیاد ملی بازیهای رایانه ای تعامل موثری با نمایندگان مردم در کمیسیون فرهنگی داشته باشد و براین اساس در دوره های گذشته مجلس نیز این تعامل نمود داشته است.

مینایی افزود: ارتباط و تعامل موثر با نمایندگان کمیسیون فرهنگی و تبادل نظرات و تجربیات در زمینه آسیب شناسی بازیهای رایانه ای و روند تولیدات این صنعت، از جمله اهداف برپایی این جلسه با حضور مسئولان بنیاد ملی بازیهای رایانه ای و نمایندگان کمیسیون فرهنگی است.