در نشستی خبری؛ فعالیت‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تشریح می‌شود

گروه فضای مجازی: فعالیت‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای 28 آذرماه در نشستی خبری از سوی مدیرعامل این بنیاد تشریح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، نشست خبری تشریح فعالیت‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با حضور بهروز مینایی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.

این نشست روز سه‌شنبه، 28 آذرماه ساعت 10:30 در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به نشانی میدان هفت تیر، مفتح شمالی، کوچه گلزار غربی، نبش زیرک‌زاده، شماره 32 برگزار خواهد شد. همچنین در حاشیه این نشست از بازی رایانه‌ای «شتاب در شهر» رونمایی خواهد شد.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این بنیاد مؤسسه‌ای فرهنگی، هنری، غیرانتفاعی، غیردولتی و ایرانی است که شخصیت حقوقی مستقل دارد و مرکز اصلی آن در شهر تهران است.

اهداف تأسیس بنیاد شامل تبیین، تقویت و ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ـ ایرانی ازطریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، حمایت کامل از ظرفیت‌های موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی‌سازی و تقویت تولیدات داخلی، حمایت و نظارت بر گسترش فرآیند تولید، تأمین، واردات، صادرات، آماده‌سازی، تکثیر و توزیع انواع بازی‌های ویدئویی و رایانه‌ای و تلاش در جهت تولید و تأمین دانش فنی و نیز امکانات و تجهیزات وابسته به آن در تمامی حوزه‌ها و قالب متفاوت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است.

http://iqna.ir/fa/news_detail.php?ProdID=1154817