همکاری حوزه، بخش خصوصی و دولت در توسعه بازی‌های رایانه‌ای

مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری قم مشارکت و همکاری موسسات فعال در عرصه تولید بازی‌های رایانه‌ای، دستگاه‌های دولتی و حوزه‌های علمیه را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، علی رمضانی گفت: ایده برگزاری این نمایشگاه در زمان برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال شکل گرفت و در همان نمایشگاه بود که کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تشکیل شد.
وی با اشاره به وجود برخی محدودیت‌ها در زمینه اعتبارات و بودجه‌ها تصریح کرد: با کار تیمی و مشارکتی که انجام شد امروز شاهد هستیم که این نمایشگاه آغاز به کار کرده است.
وی با اشاره به حضور استاندار قم و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی رئیس جامعة المصطفی العالمیه در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: امیدواریم که با حمایت همه جانبه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حوزوی در حوزه فناوری اطلاعات بتوانیم به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.
رمضانی ضرورت مشارکت و همکاری موسسات فعال در عرصه تولید بازی‌های رایانه‌ای، دستگاه‌های دولتی و حوزه‌های علمیه را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید از ظرفیت‌های موجود در حوزه توسعه فضای مجازی استان بهره‌مند شد.

نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای استان قم از 16 آبان فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های قم آغاز کرده است و این نمایشگاه تا روز جمعه 19 آبان ماه از ساعت 9 تا 20 پذیرای عموم بازدیدکنندگان است./س