تولیدات گیم با محتوای ایرانی_ اسلامی باید مورد حمایت قرار گیرد

استاندار قم در بازدید از سومین نمایشگاه استانی بازی‌های رایانه‌ای گفت: تولیدات داخلی گیم با محتوای اسلامی - ایرانی باید مورد حمایت مسوولان قرار گیرد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیادملی بازی های رایانه ای، کرم رضا پیریایی، سومین نمایشگاه استانی بازی های رایانه ای را فرصتی مناسب در زمینه گسترش محصولات گیم کشور دانست و افزود: استان قم به دلیل استقرار مراجع تقلید، حضرات و آیات حوزه علمیه از ویژگی خاص برخوردار است که این ویژگی می تواند در تولید محصولات رایانه ای اسلامی نقش آفرین باشد.
این مقام مسوول در استان قم فرهنگسازی را از مهمترین ارکان تولیدات گیم دانست و توضیح داد: این تولیدات بر روی ذهن و فکر مخاطبان تاثیرگذار است و می توان ازاین ظرفیت برای فرهنگسازی اسلامی برای جوانان و نوجوانان بهره گرفت.   
پیریایی ادامه داد:نمایشگاه گیم اولین نمایشگاه رایانه ای است که در استان قم برگزار شده و انتظار می رود مورد استقبال عموم مردم به ویژه طلاب قم قرار گیرد.
 نمایشگاه بازی های رایانه ای استان قم در فضایی به مساحت دو هزار و 200 متر مربع در محل دایمی نمایشگاه های شهر قم  از 16 تا 19 آبان ماه برپاست.
بنیاد ملی بازی های رایانه ای تا کنون سه نمایشگاه استانی در مازندران، خراسان رضوی وقم برپا کرده و برگزاری این رویداد را در دیگر نقاط کشور در دستور کار خود دارد.