ارایه راهکار مناسب برای مقابله با پیام منفی بازی‌های وارداتی ضروری است

مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به اهمیت برپایی نمایشگاه‌های استانی گیم  در مناطق مختلف کشور اشاره کرد و گفت: بازی الکترونیکی رسانه جدیدی بوده که با سرعت چشمگیری، انبوه زیادی از مخاطبان نوجوان و جوان را در تعاملی طولانی و گسترده به خود جذب کرده است.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، دکتر بهروز مینایی در نشست خبری سومین نمایشگاه استانی بازی های رایانه ای در قم  افزود:  شناخت ظرفیت های این رسانه جدید و نحوه مقابله با محتوای نامناسب و پیام‌های منفی برخی از بازی‌های وارداتی موضوع مهمی بوده که باید به آن پرداخت و برای آن راهکاری ارایه کرد.
نشست خبری سومین نمایشگاه استانی بازی های رایانه ای روز یکشنبه -14 آبان ماه- با حضور دکتر بهروز مینایی مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، اسماعیلی طبا مدیر کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی قم و جمعی از مسوولان فرهنگی این استان در قم برگزار شد.
مینایی به اهداف نمایشگاه بازی های رایانه ای استان قم اشاره کرد و ادامه داد: نخستین نمایشگاه استانی بازی‌های رایانه‌ای شهر قم با هدف برقراری ارتباط سازنده و بهره مندی از نظرات و رهنمودهای حوزه های علمیه و مراجع عظام، ایجاد بستر مشارکت مستمر و موثر طلاب در جریان سازی بازی ها و تقویت محتوای ارزشی تولیدات، نمایش دستاوردهای استان قم در حوزه تولید بازی های رایانه ای، نمایش  حضور تولیدات برتر کشور و ارایه محصولات فرهنگی مناسب و فرهنگسازی و ترویج استفاده صحیح از بازی های رایانه ای است.
این مقام مسوول در بنیاد ملی بازی های رایانه ای با بیان اینکه نمایشگاه قم، سومین نمایشگاه استانی است که بنیاد در نقاط مختلف کشور برگزار می کند ، افزود: هدف بنیاد از برگزاری نمایشگاه های استانی جریان سازی مقوله بازی های رایانه ای، شناسایی استعدادهای جدید، شناخت ظرفیتها در حوزه تولید و نیز فرهنگسازی در سراسر کشور است.

سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای استان قم در فضایی به مساحت دوهزار و 200 متر مربع در محل دایمی نمایشگاه های شهر قم  از 16 تا 19 آبان ماه برگزار می شود.