صنعت بازی‌های رایانه‌ای نیازمند ارتقای تکنیکی و محتوایی است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به استقبال جوانان و گروه‌های مختلف سنی از  بازی‌های رایانه‌ای   اشاره کرد و گفت: صنعت بازی رایانه‌ای  و تولیدات این بخش تأثیر بسیاری در حوزه فرهنگ دارد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، امیرحسین قاضی زاده، بازار بازی های رایانه ای را گسترده خواند و افزود: بازی های رایانه ای یکی از تاثیر گذارترین بخش صنعت سرگرمی در حوزه فرهنگ و هنر است. 
وی ادامه داد: از آنجا که بازی ها ی رایانه ای خوراک نوجوانان است بنابر این نظارت دقیق در فرآیند تولید، عرضه و ورود تولیدات خارجی ضروری است.
 قاضی زاده تاکید کرد: دشمن با تولید محتوا در قالب بازی های رایانه ای  مذهب و فرهنگ ما را نشانه رفته است  بنابر این علاوه بر مسوولین ، بازی سازان نیز باید با دقت این میدان را کنترل کنند. 
 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه امروز دشمن از عرصه بازی رایانه ای به عنوان بخشی از تهاجم فرهنگی استفاده می کند، توضیح داد: مسولان باید با حمایت از بخش صنعت گیم کشور، زمینه بالندگی و اثر گذاری مضاعف این بخش را فراهم آورند. 
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: یک بازی موفق باید بتواند تولید اقتصاد کرده و در بازار جهانی نیز قابل عرضه باشد، ظرفیت تولید چنین بازی هایی در بین بازی سازان وجود دارد. 
قاضی زاده ادامه داد: موفقیت عرصه بازی سازی علاوه بر افزایش بودجه فرهنگی نیازمند ارتقا سطح علمی بازی سازان است. عرصه تولیدات ایرانی نیازمند ارتقای تکنیکی و محتوایی است.