نمایشگاه‌های استانی بازی‌های رایانه‌ای زمینه‌ای برای کشف استعدادهای جدید است

تولیدکننده بازی رایانه‌ای “آسمان دژ” گفت که  حضور کارشناسان و متخصصان گیم در نمایشگاه‌های بازی‌های رایانه‌ای برای معرفی درست تولیدات داخلی ضروری است.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، فرزام ملک آرا برگزاری نمایشگاه های گیم در  نقاط  مختلف کشور را فرصتی مناسب برای ارایه  و معرفی محصولات داخلی عنوان کرد و افزود: بنیاد ملی بازی های رایانه ای به عنوان متولی عرصه گیم باید با پرورش نیروهای متخصص وکارشناس در این زمینه امکان معرفی محصولات داخلی را در دیگر شهرها به وجود آورد.

این تولیدکننده بازی رایانه ای اصول مهم برگزاری نمایشگاه های استانی را در رونق اقتصادی عرصه گیم اثر گذار دانست و ادامه داد: انتخاب زمان مناسب برای برگزاری این قبیل رویدادها و ارایه محصولات داخلی می تواند در رونق بخشی به اقتصاد این عرصه کمک کند.

ملک آرا  افزود: برپایی نمایشگاه های استانی به کشف استعدادهای مختلف در زمینه تولید ، برنامه نویسی و سایر بخش های مرتبط با صنعت گیم منجر می شود. بنیاد ملی بازی های رایانه ای می تواند با رصد این استعدادها در زمینه ارتقای عرصه تولید و بخش های فکری –  اجرایی حوزه بازی برنامه ریزی کند.

 تولید کننده بازی رایانه ای آسمان دژ، برگزاری نمایشگاه بازی های رایانه ای در استانها را برای ایجاد ارتباط بین  مخاطب و تولید کنندگان اساسی دانست وگفت: بنیاد ملی بازی های رایانه ای با آموزش نیروهای کارشناس در عرصه گیم می تواند پل ارتباطی بین مخاطب و تولید کنندگان گیم باشد .

بنیاد ملی بازی های رایانه ای تا کنون دو نمایشگاه استانی در مازندران و خراسان رضوی برپا کرده و برگزاری این رویداد را در دیگر نقاط مختلف کشور در برنامه دارد.