نمایشگاه‌های گیم  باید عرصه‌ای برای معرفی تولیدات ایرانی باشد

تولیدکننده بازی رایانه‌ای "طلای سیاه" گفت: نمایشگاه‌های بازی رایانه‌ای باید به عرصه‌ای برای معرفی گسترده تولیدات ایرانی بدل شود.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، شهاب کشاورز، با بیان اینکه نمایشگاه ها باید به محلی برای معرفی گسترده محصولات داخلی بدل شود همچنین افزود: این نمایشگاه ها نباید زمینه ای برای عرضه بازی های رایانه ای خارجی که در بازار موجود است ، شود.

این تولید کننده بازی های رایانه ای با یاد آوری اینکه برگزاری نمایشگاه ها باید عاملی برای تولید محصولات جدید در عرصه گیم شود ، افزود: زمانی برگزاری  نمایشگاه ها مفید است که تولیدات متنوع و جذاب برای مخاطب عرضه کند.

کشاورز ادامه داد: پس از برگزاری نمایشگاه باید خروجی این رویداد ها بررسی و مشخص شود که آیا نمایشگاه توانسته به نیاز تولید کننده و مخاطب پاسخ دهد یا تنها محلی برای عرضه محصولات بوده است ؟

تولید کننده بازی رایانه ای "طلای سیاه" یادآور شدکه با حضور تولیدکنندگان گیم در نمایشگاه های گوناگون و تبادل نظر فعالان این عرصه فرآیند تولید در مسیر ارتقا قرار می گیرد و همچنین حضور تولید کنندگان در نمایشگاه های گیم و تبادل اطلاعات بین متخصصان می تواند در رشد و پویایی محصولات داخلی تاثیرگذار باشد.

نمایشگاه های استانی بازی های رایانه ای تا کنون در استان های مازندران و خراسان رضوی برگزار شده است .