برپایی نمایشگاه‌های گیم با ارایه محصولات کیفی موفق خواهد بود

تولیدکننده بازی رایانه‌ای "میرمهنا " گفت:  با ارتقای کیفیت محصولات داخلی می‌توان در جذب مخاطبان در عرصه گیم موفق بود.

 به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مرتضی رضایی ، با بیان اینکه با برگزاری نمایشگاه های بازی های رایانه ای در نقاط مختلف کشور می‌توان میدان را برای عرضه محصولات داخلی بازتر کرد، افزود: شهرهای بزرگی همچون شیراز، اصفهان، مشهد و اراک که مخاطبان فراوانی را در زمینه بازی های ایرانی و اسلامی دارند می توانند بازدهی مناسبی را در زمینه برگزاری نمایشگاه های رایانه ای داشته باشند.

این تولید کننده بازی های رایانه ای با یادآوری اینکه تمام شهرهای ایران می بایست به سهولت از محصولات گیم استفاده کنند،گفت: مردم در دیگر شهرها استقبال خوبی را از بازی های ایرانی دارند و باید با تمرکز در این شهرها امکان رشد و تولید بازی های رایانه ای را در نقاط مختلف کشور ایجاد کنیم  .

به عقیده رضایی محصولات خارجی در کلان شهر ها بویژه تهران بدون هیچ نظارتی در بازار و با قیمت پایین در اختیار کاربران قرار می گیرد و برای همین منظور بازار محصولات داخلی در این شهر با توجه به تولید مناسب نیست و برگزاری نمایشگا های این امکان را برای تولید کنندگان گیم فراهم می آورد تا از نزدیک با مخاطبان ارتباط برقرار کرده و با توجه به علاقه آن ها محصولات خود را تولید کنند.

تولید کننده بازی رایانه ای "ترکمنچای"یادآور شد که حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه ها در بین شرکت های تولید کننده رقابت ایجاد می کند.

این تولید کننده گیم به پیشرفت در فن آوری های بازی اشاره کرد و افزود: به این نکته باید توجه داشته باشیم که اگر در تولید محصولات تلاش نشود و کالای بی کیفیت را تولید و در اختیار مخاطب قرار دهیم نه تنها سرمایه گذاری صورت گرفته از بین می رود بلکه به بازار داخلی صدمه وارد شده و عرصه برای جولان بازی های خارجی فراهم می شود.

رضایی به جذب جوانان دارای انگیزه و استعدادهای نو تاکید کرد و گفت: نسل جوان امروزی در زمینه های تولید با نسل چند سال قبل تفاوت دارند و بیشترین انگیزه آنها کسب درآمد و سود است که با توجه به این ویژگی آنها آینده روشنی را می توان برای جوانان ایرانی پیش بینی کرد.

دومین  نمایشگاه استانی بازی های رایانه ای را بنیاد ملی بازی های رایانه ای در مشهد برگزار کرده است.