برگزاری  نمایشگاه‌های  بازی رایانه‌ای  در سراسر کشور ضروری است

مدیر شرکت بازی‌سازی نیو استودیو با یادآوری اینکه ایران با تولید بازی‌های تکنیکی از توان رقابت با محصولات خارجی برخوردار است، گفت که بازی‌سازان ایرانی با تولید و عرضه بازی‌های استاندارد، جذاب  و مناسب می‌توانند بازار گیم را در اختیار بگیرند.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیادملی بازی‌های رایانه‌ای، فرهود فرمند افزود: برای دستیابی به تولیدات ارزشمند نیازمند تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و گسترش آموزش های تخصصی و آکادمیک در این عرصه  هستیم. 
این تولید کننده بازی های رایانه ای  همچنین بازار یابی مناسب و تبلیغات گسترده برای تولیدات داخلی را شرط لازم در جهت ایجاد انگیزه در میان مخاطبان گیم عنوان کرد و یادآورشد: تولیدات خارجی به دلیل حجم گسترده تبلیغات  و جذابیت های بالای تکنیکی مخاطبان را به خود جذب می کنند. برخی از بازی های ایرانی  دارای چنین ویژگی هایی بوده که مجال معرفی نیافته اند.
مدیر شرکت نیو استودیو، آشنایی خانواده‌ها با بازی های رایانه ای داخلی را ضروری خواند و ادامه داد: بسیاری از آسیب هابی که متوجه افراد و خانواده ها از ناحیه بازی های خارجی به وجود می آید ، به دلیل ناآشنایی با مضامین مخرب این قبیل  بازی های است . سلامت موضوعی بازی های ایرانی  به مخاطبان از منظر روحی و روانی اطمینان و هیجان  مناسب منتقل می کند.
فرمند برگزاری نمایشگاه های  بازی رایانه ای در سراسر کشور را  برای معرفی تولیدات داخلی اساسی دانست و گفت: همانگونه که نمایشگاه گیم تهران با اقبال گسترده مخاطبان و خانواده ها روبه رو شد، بدیهی است که در سایر نقاط نیز این علاقه مندی وجود دارد.