بازی‌های رایانه‌ای داخلی به خوبی در جامعه معرفی نمی‌شود

مدیر شرکت بازی‌سازی اسپریس پویانما با یادآوری اینکه تولید بازی‌های رایانه‌ای گران اما درآمد زاست،گفت: فعالان این عرصه برای ارتقای تولیدات و توسعه صنعت گیم کشور به حمایت همه جانبه نهادهای مختلف بویژه در حوزه فرهنگ و هنر نیاز دارند.   
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مرتضی رضایی نقش رسانه ها بخصوص صدا و سیما و مطبوعات را برای معرفی تولیدات داخلی با اهمیت دانست و افزود: بسیاری از مردم با بازی های رایانه ای بومی آشنایی ندارند و در جریان ساخت تعداد زیادی بازیها در کشور نیستند؛ آگاهی بخشی و آشنا سازی  جامعه با این حجم فعالیت تنها از طریق رسانه ها امکان پذیر است.
وی برگزاری نمایشگاه های بازی های رایانه ای در نقاط مختلف کشور را برای معرفی تولیدات داخلی ضروری دانست و  یادآور شد: برپایی رویدادهای یادشده در کنار تبلیغات مناسب و گسترده، آحاد مخاطبان را با تولیدات داخلی آشنا می سازد.  
رضایی نمایشگاه دوم بازیهای رایانه ای تهران را از منظر اجرا و مخاطب موفق ارزیابی کرد و ادامه داد: برگزاری این رویداد ها در  نقاط مختلف کشور می بایست در دستور کار متولیان امر فرهنگ و هنر قرار گیرد. 
 مدیرعامل شرکت اسپریس پویانما همچنین گفت که برای دستیابی به جایگاه ممتاز در عرصه بازیهای رایانه ای می‌بایست تولید کنندگان و فعالان این عرصه تلاش کنند و سطح محصولاتشان را به جهت رقابت با آثار خارجی ارتقا بخشند. 
این فعال عرصه بازی های رایانه ای، توجه جدی به عرصه گیم و سرمایه گذاری مناسب در این بخش را  شرط لازم  برای توسعه صنعت بازی رایانه ای کشور برشمرد.