تصویب قانون حمایت از محصولات فرهنگی و رعایت حقوق مولف در مجلس ضروری است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از نبود قانون کپی رایت در زمینه حمایت از محصولات فرهنگی به ویژه بازی‌های 
رایانه‌ای ابراز تاسف کرد و افزود: حمایت از محصولات فرهنگی به عنوان قانون به مجلس ارسال شده که امیدوارم  در مجلس نهم به این مهم توجه ویژه‌ای شود‌.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، محمدعلی کی نژاد تاکید کرد: بازی های رایانه ای فاخر بر گرفته از دین و آموزه های قرآنی در سراسر جهان مخاطبان فراوانی دارد و ایده های قرآنی باید در قالب این بازی ها برای نسل جوان تبیین شود.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با یادآوری اینکه غرب با ساخت بازی ها ی رایانه ای در صدد فراهم کردن زمینه های جنگ نرم است افزود: کشورهای غربی در برنامه های کوتاه مدت نمی توانند موفق باشند، برای همین از طریق فعالیت فرهنگی بخصوص ساخت بازی های رایانه ای و برنامه ریزی بلند مدت به دنبال غلبه فرهنگی بر کشورهای مستقل هستند. 
کی نژاد ادامه داد: وظیفه ما برای مقابله با جنگ نرم غرب، استفاده از ابزار و رسانه های نوین همچون بازی های رایانه ای به منظور تبیین شاخص های فرهنگی اسلامی ایرانی است. 
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، حمایت از بازی سازان داخلی را از عوامل مهم در پیشرفت بازی های رایانه ای  عنوان کرد و افزود: حضور فعال تر بخش خصوصی در زمینه تولید بازی های رایانه ای امری ضروری است و باید به این مهم بیش از پیش اهتمام داشته باشیم.