تولید بازی ملی، نقش تعیین کننده‌ای در تبیین فرهنگ ایرانی در عرصه بین الملل دارد

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: تولید و عرضه بازی‌های رایانه‌ای نقش موثری در تبیین جایگاه فرهنگی کشور در داخل و خارج از کشور دارد. 
 به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، حجت الاسلام علیرضا سلیمی افزود: در زمینه تولید بازی های رایانه ای ملی کار بزرگی در توسعه صنعت گیم در کشور انجام شده و جوانان اهتمام ویژه ای به این موضوع داشته اند. 
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: صنعت بازی سازی در کشور روند رو به رشدی دارد و در آینده نزدیک می توان به نیازهای جوانان از طریق تولیدات ملی پاسخ داد. 
وی به برگزاری نمایشگاه دوم بازی های رایانه ای و اقبال مردمی به این رویداد فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: فرهنگ و اخلاق در تولید بازی های رایانه ای نقشی اساسی دارد و بازی های رایانه ای با آداب و رسوم و اخلاق فرزندان ما ارتباط مستقیم دارد. اقبال مخاطبان به نمایشگاه دوم بازی های رایانه ای و تولیدات داخلی برگرفته از رویکرد یادشده بوده است. 
حجت الاسلام سلیمی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی در جریان تولید بازی های رایانه ای ملی بوده و این نهاد فرهنگی از تولیدات  استاندارد و فاخر حمایت خواهد کرد.