بازی‌های رایانه‌ای ایرانی در صورت عرضه مناسب، مو قعیت مناسبی در بازار می‌یابد

مدیر عامل شرکت بازی سازی فن افزار شریف گفت: نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران با توجه به افزایش تولیدات بازی های رایانه ای، پرشور تر از سال گذشته برگزار خواهد شد. 
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، امیرحسین فصیحی به اهمیت برگزاری نمایشگاه بازی های رایانه ای در تهران اشاره کرد و افزود : نمایشگاه امسال باید با شکوه تر و جذاب تر از سال گذشته برگزار شود و تدابیر لازم از ابتدای کار برای جذب مخاطب توسط مسوولین اندیشیده شود .
وی اطلاع رسانی و تبلیغات را مهمترین عامل در بالا بردن تعداد بازدید کننده از نمایشگاه دانست و ادامه داد : بدون تردید نصب بنر ، بیلبورد و پوستر و اطلاع رسانی توسط رسانه ها ، مخاطبان بازی های رایانه ای را علاقه مند به بازدید و حضور در نمایشگاه خواهد کرد .
فصیحی تاکید کرد : توزیع بدون کنترل بازی های رایانه ای خارجی تاثیر بازی های رایانه ای داخلی بر روی علاقه مندان را ضعیف می کند و این مساله به امری نگران کننده برای بازی سازان داخلی تبدیل شده است .
مدیرعامل شرکت بازی سازی فن افزار شریف یادآور شد : اگر تمام شرکت های سازنده بازی های رایانه ای داخلی با دریافت غرفه ، در نمایشگاه حضور داشته باشند و محصولاتشان را به نمایش بگذارند به سرعت بازی های بی خطر داخلی جایگزین بازی های مخرب خارجی خواهد شد .
به گفته فصیحی اگر نمایشگاه بازی های رایانه ای هر سال متنوع و جذاب تر از سال گذشته برگزار شود دیگر هیچ کسی سمت بازی های رایانه ای خارجی نخواهد رفت .
اختتامیه دومین جشنواره بازی های رایانه ای تهران 19 تیرماه ساعت 18تا 20 در تالار وحدت برگزار می شود.