بازی های رایانه ای به بخش مهمی از زندگی مردم تبدیل شده است

فرماندار تهران با بیان اینکه بازی های رایانه ای به بخشی مهم از زندگی مردم تبدیل شده گفت :استقبال از دومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران در مقایسه با سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ،محسن نایبی افزود: دشمنان خارجی با ساخت بازی های خشونت آمیز و غیر اخلاقی در تلاش برای تحمیل عقایدشان به کاربران ایرانی هستند.
وی افزود : در مدت کوتاهی از تاسیس بنیاد ملی بازی های رایانه ای و حمایت از بازی سازان کیفیت بازی ها رشد چشمگیری داشته است.
فرماندار تهران با اشاره به مزایای برگزاری نمایشگاه بازی های رایانه ای تاکید کرد :در این محیط فرهنگی والدین در کنار فرزندانشان با انواع بازی های بومی آشنا و بازی سازان ترغیب به ساخت بازیی های متنوع تری خواهند شد .
به گفته نایبی ،بازی هایی همچون  طلای سیاه که مضمون آن برگرفته از یک بازی نامه کاملا داخلی است باید جایگزین بازی های خشونت آمیز غربی شود.
وی ادامه داد:بازی اگر هدفمند باشد می تواند واقعیت های انقلاب و سرمایه های انسانی نظیر دانشمندان و نخبگان را به جامعه منتقل و مخاطب را به سمت خرید بازی های داخلی سوق دهد.
نایبی گفت:بازی سازان خارجی به دلیل رعایت نکردن خطوط قرمز در ساخت بازی و استفاده از فناوری های نوین بازی هایی تولید می کنند که در دنیا طرفداران زیادی دارد .
نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران تا پایان امروز در مصلای امام خمینی (ره)برپاست.