بازی های رایانه ای باید همانند ورزش جنبه عمومی پیدا کنند

رییس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: بازی های رایانه ای همااند بسیاری از ورزش ها باید جنبه عمومی پیدا کرده و نهادهای فرهنگی باید از تولید این بازی ها حمایت کنند.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، دکتر علی مجد آرا با حضور در دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران افزود: معتقدم باید در تمام ایران اسلامی نمایشگاه بازی های رایانه ای برگزار شود و برای فرهنگسازی در عرصه بازی های رایانه ای نیازمند تبلیغ هستیم. 
وی یادآور شد: انتقال پیام های مشخص به مخاطبان نیاز به تبلیغات درست و برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره ها تاثیر بسزایی در معرفی شاخص های فرهنگی اسلامی ایرانی به مخاطبان دارد. 
فرمانده تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد: در دنیای کنونی جنگ نرم غوغا می کند و ما وظیفه داریم در این عرصه وارد شویم و تولید بازی خلیج عدن نیز یکی از اقدامات انجام شده توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با جنگ نرم دشمن است. 
مجد آرا گفت: بازی های رایانه ای از نگاه ما باید نگاه انسانی داشته باشند و با توجه به اهداف سیاسی غرب در تولید بازی های رایانه  ای مجبوریم در این زمینه با تولید بازی های رایانه ای پاسخی درخور توجه به دشمن دهیم. 
به گفته وی، جوانان ما نقشی اساسی در ترویج فرهنگی اسلامی ایرانی دارند و باید به این قشر از جامعه بها دهیم. 
رییس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: انجمن بازی های رایانه ای هم اکنون در فدراسیون ورزش های همگانی تشکیل شده است و معتقدیم که بازی های رایانه ای همانند ورزش باید همگانی شود. 
دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران امروز در مصلای امام خمینی (ره) به کار خود پایان می دهد.