کارگاه های آموزشی بازی در بستر مناسبی در نمایشگاه تهران برگزار شد

مدیر گروه طراحی بازی انستیتو ملی بازی های رایانه ای گفت: کارگاه های بازی سازی در بستر مناسبی در نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران برگزار شد و بازی سازان و علاقه مندان به گیم از این کارگاه های تخصصی استقبال خوبی داشتند. 
 به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، متین ایزدی با اشاره به ثبت نام 250نفر در کارگاه  های آموزشی گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در قبل از نمایشگاه، حدود 250 نفر در 4 حوزه کلی طراحی بازی، فنی، هنری و مباحث مدیریتی و بازاریابی و اقتصادی در مباحث طراحی بازی در کارگاه ثبت نام کرده بودند.
مدیر برگزاری کارگاه های آموزشی در نمایشگاه با اشاره به اینکه شرایط برگزاری کارگاه ها ایده آل بود خاطر نشان کرد: برای همه شرکت کنندگان پیش ثبت نام شده در گارگاه، دفترچه ای جهت یادداشت برداری و کارت ورود طراحی کرده ایم. 
 ایزدی افزود: در کارگاه های مدیریتی و بازاریابی و اقتصادی بازی از اساتید خارجی دعوت به همکاری کردیم. 
مدیر مرکز رشد بازی سازی با اشاره به رضایت مندی ثبت نام کنندگان در کارگاه های آموزشی  اسکرام با رویکرد مدیران پروژه و تولید کنندگان نرم افزار تصریح کرد: حدود 100 نفر در این کارگاه ثبت نام کرده بودند اما آمار شرکت کننده 120 نفر را نشان می داد. 
 ایزدی تاکید کرد: فیلمبرداری با کیفیت صدای مناسب که در آینده ای نزدیک به یک پکیج رایگان تبدیل خواهد شد از جمله برنامه های مهم انستیتو ملی بازی های رایانه ای در این نمایشگاه است. 
دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران تا دهم تیرماه از ساعت 10 صبح تا 20 در مصلی امام خمینی (ره) برپاست.